غلام نژاد: اشتباهات داوری پاس را اذیت کرده است

هافبک تیم فوتبال پاس همدان گفت: در چند بازی که موفق به نتیجه گیری نشدیم داوری از عوامل اصلی ناکامی تیم فوتبال پاس همدان بود. 

مجید غلام نژاد افزود: از ابتدای لیگ برتر فوتبال تا هفته ششم در چند بازی نتوانستیم به حق خود دست پیدا کنیم و در بازی هفته اول مقابل استیل آذین و سپاهان در بازی آخر لطمات زیادی از داوری دیدیم.

وی ادامه داد: عدم نتیجه گیری تیم فوتبال پاس همدان در این دو بازی بطور حتم اشتباهات داوری بوده که ما را بسیار اذیت کرده است.

غلام نژاد تصریح کرد: در بازی با سپاهان ما موقعیتهایی زیادی را روی دروازه آنها خلق کردیم و در طول بازی نیز دو پنالتی را برای تیم ما نگرفتند.

وی در ادامه اظهارداشت: کمک داور نزدیک به یکی از صحنه های پنالتی ما بود که به راحتی از پنالتی گرفتن گذشت ولی در این رابطه معتقدم که برنامه 90 پخش نمی شود ،تأثیر زیادی برای تکرار این موارد است.

غلام نژاد خاطرنشان کرد: عملکرد علیرضا منصوریان در تیم فوتبال پاس بسیار مؤثر است و هفته به هفته روند رو به رشدی داشتیم که در بازی هفته هفتم با شکست دادن صبا در قم این روند را ادامه بدهیم.

وی در ادامه تأکید کرد: امیدوارم که در بازیهای اخیر بتوانیم با برد خود هواداران خود را شاد کنیم و داوری نیز برای تیم فوتبال پاس بهتر شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
havadar 1388/08/24 ساعت 15:44

lotfan mosahebe haye bishtari ba ishan bokonid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد