سیف پناهی : داور هر طوری دلش خواست قضاوت کرد

مدافع تیم پاس همدان گفت : نمی دانم چرا بدشانسی فقط گریبانگیر تیم ما می شود .

پویا سیف پناهی افزود : تیم ما به زعم بسیاری از کارشناسان خبره فوتبالی ، بسیار خوب بازی می کند اما در نتیجه ناکام می ماند . این ناکامی فقط و فقط بدلیل بدشاسی است مثلاً ناداوری در اکثر بازی ها از تیم ما امتیاز گرفته یا معدود اشتباهات فردی در تیم ما منجر به گلزنی حریفانمان شده است .

وی با اشاره به شرایط تیمی مناسب تیم فوتبال پاس افزود : در حال حاضر با تمرینات خوب کادر فنی ،هم آمادگی جسمانی خوبی داریم و هم به لحاظ نفرات تیم کم مهره ای نیستیم  اما نمی دانم چرا تا این حد قربانی بد شاسی می شویم .

وی اظهار داشت : باید در بازیهای بعدی طوری بازی کنیم که حتی اگر باز هم دچار ناداوری شدیم این موضوع نتواند لطمه ای به ما بزند .

مدافع جوان پاس که از تیم دسته اولی مهر کام پارس به جمع سبز پوشان اضافه شد ، در خصوص دیدار آینده تیمش برابر صبای قم عنوان کرد : گر چه صبا با انگیزه زیادی وارد میدان خواهد شد ، اما تلاش و روحیه پیروزی طلبی بازیکنان ما باعث می شود بتوانیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم .

وی تأکید کرد : اگر مرتکب اشتباه فردی نشویم بطور قطع صبا را در خانه خود شکست می دهیم .

سیف پناهی در پایان صحبت هایش گفت : قبول دارم جایگاه مناسبی در جدول نداریم اما به هواداران اطمینان می دهم با کادر فنی خوب و بازیکنان با انگیزه ای که در خدمت تیم هستند بزودی خیلی چیز ها را به منتقدان ثابت می کنیم .

ما با کسب دو برد از بازیهای پیش رو به راحتی از بند کمبود امتیاز خلاص می شویم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد