قلعه نویی : هیچ تیمی مثل پاس ما را اذیت نکرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت : در بازی مقابل تیم پاس سرعت بازی ما را به اهداف مان که همان رسیدن به پیروزی بود ، رساند.

امیر قلعه‌نویی با ابراز رضایت از کسب پیروزی به دست آمده برابر پاس همدان اظهار داشت : بازی دو نیمه‌ کاملا متفاوت داشت. متاسفانه نیمه‌ نخست فوتبالی کاملا معمولی به نمایش گذاشتیم اما در نیمه‌ی دوم با بالابردن سرعت بازی به هدف‌مان که گل زدن بود رسیدیم.

وی با تبریک به منصور پورحیدری و علیرضا منصوریان افزود: تاکنون تیمی موفق نشده بود در اصفهان این چنین ما را تحت فشار قرار دهد . با این وجود از کسب پیروزی بسیار خوشحالم.
قلعه نوعی پیرامون نحوه‌ی همکاری باشگاه سپاهان با تیم ملی گفت: روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه طی مکاتبه ای با کنفدراسیون فوتبال آسیا، پی گیر دریافت آیین نامه‌ی بروز شده‌ی AFC
است و ما پس از مطالعه‌ی آیین نامه های داخلی و آسیایی، پیرامون نحوه‌ی همکاری با تیم ملی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
قلعه‌نویی افزود: هیچ کجای دنیا این‌گونه نیست اگر از قانون پیروی کردید با دعوت به کمیته‌ی انضباطی، مسئولین ذی ربط در پی پاسخی روشن باشند. حتی اگر قانون بگوید بازیکن یک ساعت پیش از شروع مسابقه باید در اختیار باشگاه قرار گیرد، ما تبعیت خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه احسان حاج صفی فوتبال زده شده است، خاطر نشان کرد: احسان سه سال است در شرایط مسابقه قرار دارد و این موضوع در عملکرد وی تاثیرگذار بوده، امیدوارم بتوانیم حاج صفی را به شرایط آرمانی گذشته اش باز گردانیم.
سرمربی سپاهان در پایان زیبایی شهر اصفهان را دلیل اصلی انگیزه ی زیاد ابراهیم توره مهاجم سیه چرده‌ی طلائی پوشان برای خودنمایی در اولین حضور با پیراهن این تیم در زمین عنوان کرد و خاطر نشان کرد: از روزی که توره به جمع ما اضافه شده، با انگیزه‌ای مثال زدنی تمرینات خود را دنبال می‌کند.
توره از وضعیت کنونی خصوصا شهر زیبای اصفهان بسیار راضی ست و امیدوارم دیگر بازیکنان نیز از انگیزه‌ی سرشار وی الگو برداری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد