جمشیدیان: تا به حال پاس را به این خوبی ندیده بودیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تا به حال تیم پاس را به این اندازه خوب و قوی ندیده بودیم. 

احمد جمشیدیان درباره پیروزی 3 بر یک مقابل پاس همدان اظهار داشت: بازی سختی بود. ما اصلا به راحتی پاس را نبردیم. آنها در نیمه دوم خیلی خوب بودند. البته موقعیت های گل سپاهان بیشتر و خطرناک تر بود اما پاس هم دو بار به تیرک ما زد.

وی که در این بازی دو بار دروازه پاس را گشود، تصریح کرد: من از ابتدای فصل سه گل زده ام که همه آنها با ضربه سر بوده و هنوز پایم به گلزنی باز نشده است. سعی می کنم در بازی های بعدی با پا هم گلزنی کنم. در این بازی زحمت بقیه بازیکنان را تکمیل کردم.
این بازیکن در مورد روند سپاهان در جدول گفت: قبل از شروع فصل دو راه پیش رو داشتیم. یا فصل را با قدرت هر چه تمام تر شروع کنیم و یا از هفته های پنجم، ششم به بعد قدرت خود را نشان دهیم. بازی اول مقابل استقلال بی موقع بود. باخت به این تیم ما را از کورس مدعیان دور کرد اما رفته رفته بهتر شدیم و اکنون تیم مدعی هستیم.
جمشیدیان در ارتباط با موقعیت خود در این تیم تصریح کرد: در تمام هفته ها بازیکن فیکس تیم بوده ام و امیر قلعه نویی هم در همان پستی که خودم دوست دارم یعنی هافبک آزاد بازی داده است و توانسته ام وظایفم را درست انجام دهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد