داور پیشکسوت اصفهان: رحمتی بر روی مهاجم پاس خطا نکرد

داور پیشکسوت فوتبال استان اصفهان گفت: مهدی رحمتی دروازه بان تیم سپاهان در دیدار شب گذشته بر روی مهاجم پاس خطایی مرتکب نشد و اعتراض کادرفنی تیم پاس همدان به داور مسابقه منطقی نبود.

در دقیقه ‪ ۶۲‬این دیدار مجید غلام نژاد بازیکن تیم پاس همدان در محوطه جریمه تیم سپاهان در یک موقعیت تک به تک توسط رحمتی دروازه بان تیم سپاهان سرنگون شد که کادر فنی تیم پاس با اعتقاد به پنالتی بودن این صحنه به قضاوت انجام شده معترض بود.

مصطفی بهرامی افزود: در این صحنه، رحمتی ابتدا توپ را مهار کرد سپس مهاجم تیم پاس همدان با برخورد به رحمتی در محوطه جریمه سرنگون شد.

وی افزود: به اعتقاد من داور مسابقه می‌توانست افراد معترض را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کند، اما از این اقدام خودداری کرد.

این داور ملی که در دهه ‪ ۷۰‬مسابقات فوتبال کشور را قضاوت کرده است، اظهارداشت: در صورت وارد شدن اعتراض نیکمت نشینان تیم پاس همدان مبنی بر ضعیف بودن قاضی این دیدار، اشتباهات داوری برای هر دو تیم یکسان بود.

وی افزود: اشتباهات احتمالی داور این مسابقه سرنوشت ساز نبود و در نتیجه به دست آمده تاثیری نداشت.

قضاوت این دیدار را قاسم واحدیبرعهده داشت ومرتضی کریمی و بهرام نقوی به عنوان کمک داور وی را در این قضاوت یاری کردند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان یکشنبه شب در چارچوب هفته ششم رقابتهای لیگ برتر باشگاههای ایران بانتیجه ‪ ۳‬بر ‪ ۱‬پاس همدان را شکست داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد