در پی عدم حضور منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی

گمالوویچ:سپاهان با 12 بازیکن بازی می‌کرد  

مربی تیم فوتبال پاس همدان با انتقاد شدید از عملکرد گروه داوری بازی با سپاهان، نحوه‌ی قضاوت قاسم واحدی را در نتیجه تاثیرگذار دانست.

گمالوویچ با بیان اینکه 90 دقیقه فوتبالی با برنامه و منطقی ارائه کردیم گفت: تنها روی اشتباهات فردی، سپاهان موفق به ثمر رساندن سه گل شد. می دانستیم آنها روی توپ های بلند کار می کنند و ما با ارائه‌ی تاکتیک‌های متفاوتی، فوتبال قابل قبولی به نمایش گذاشتیم. با این وجود به تیم پاس که برابر 12 بازیکن فوتبال کرد تبریک می گویم!

وی در پاسخ به این سوال که آیا منظورتان از دوازدهمین بازیکن سپاهان گروه داوری است، با ابراز تاسف از نحوه‌ی قضاوت واحدی یادآور شد: در پاره ای از اوقات، حتی تماشاگران سپاهان نیز به برخی تصمیمات این داور که به سود تیم میزبان بود می خندیدند! غیر ممکن است داوری به این نحو قضاوت کند و برای اجرای عدالت باید این دیدار تکرار شود.

مربی پاس در ادامه با خجالت آور خواندن این گونه قضاوت‌ها برای فوتبال ایران، خاطر نشان کرد: برای فوتبال ایران احترام زیادی قائلم و امیدوارم فدراسیون فوتبال برای برخورد با داوری‌هایی این چنینی، تصمیمات لازم را اتخاذ کند، چون این مربیان هستند که در صورت عدم موفقیت، اخراج می شوند و امیدوارم در آینده شاهد حضور چنین داورهایی در مسابقات لیگ نباشیم!

گمالوویچ با شرم آور خواندن قضاوت قاسم واحدی افزود: با صحبتی که پس از بازی با ناظر داوری داشتیم، وی نیز تائید کرد نحوه ی قضاوت گروه داوری ضعیف بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که اشتباهات داوری را سهوی می دانید یا عمدی تاکید کرد: وقتی با چنین عملکردی روبرو هستید نمی توانید عمدی یا سهوی بودن اشتباهات را تشخیص دهید، اما فاجعه است اگر تعمدی در نحوه ی قضاوت داور وجود داشته باشد و فدراسیون فوتبال موظف است با آن برخوردی جدی کند. اما در صورت سهوی بودن اشتباهات، نباید اجازه‌ی قضاوت به چنین داورهایی در مسابقات لیگ برتر داده شود.

گمالوویچ در حالی در جمع خبرنگاران به سوالات پاسخ گفت که علی منصوریان سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد