پورحیدری: برای کسب امتیاز به اصفهان می‌رویم

مدیرفنی تیم فوتبال پاس همدان،گفت: بازیکنان تیم ما در شرایط مناسب روحی و روانی قرار دارند و برای کسب امتیاز به اصفهان می‌رویم.

منصور پورحیدری اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان تیم پاس همدان بعد از کسب سه امتیاز بازی گذشته مقابل استقلال اهواز در شرایط مناسبی قرار دارند و تمرینات ویژه‌ای را نیز برای تقابل با سپاهان پشت سر گذاشته اند.کادر فنی تیم به دشوار بودن بازی واقف است و تمام تلاش خود را برای کسب حداقل یک امتیاز از دیدار فردا انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: مربیان تیم روی شرایط این دیدار تمرکز کرده و تمرینات خود را با آنالیز فیلم بازی‌های سپاهان و به دست آوردن نقاط ضعف و قوت این تیم، برگزار نموده اند.

مدیرفنی تیم پاس همدان با بالا دانستن شانس کسب حداقل امتیاز در اصفهان تاکید کرد: بعد از گذشت پنج هفته از آغاز لیگ این نکته خود نمایی می‌کند که تیم‌های حاضر در نهمین دوره لیگ برتر فوتبال نزدیک به هم بوده و ضمن دشواری هر بازی، امکان کسب امتیاز حتی برای تیم‌های انتهای جدول نیز وجود دارد.

پورحیدری با اشاره به شرایط تیم سپاهان نیز خاطرنشان ساخت: تیم فوتبال سپاهان ضمن دارا بودن بازیکنان پرمهره و توانا، امیر قلعه نویی باهوش را بالای سر خود دارد و هر چند که تاکنون نتوانسته است آنطور که باید و شاید به انتظارات اهالی فوتبال پاسخ دهد ولی تقابل با این تیم کار ساده ای نیست.

وی درخصوص مصدومان و محرومان تیم پاس برای این دیدار،گفت: تنها شهباز ارگینوف را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان می‌توانند برای این دیدار به میدان بروند.

پورحیدری در پاسخ به سئوالی مبنی بر رضایتش از نتایج تیم پاس تا این هفته ، یادآور شد: هر چند که نتایج تا این لحظه راضی‌کننده نیست ولی از منصوریان و کادر فنی رضایت کافی داریم.آنها برای هماهنگ کردن تیم تلاش خود را انجام می‌دهند و تصور می‌کنم هفته به هفته شرایط تیم ما بهتر شود.  

وی در پایان درخصوص تقابل منصوریان و قلعه نویی در لباس مربیگری برای اولین بار گفت: هر چند که این دو برای سالیان سال در استقلال در کنار هم قرار داشته‌اند اما، الان شرایط به گونه‌ای است که هم قلعه نویی و هم منصوریان بدون توجه به گذشته به فکر کسب امتیاز برای تیم خود هستند.

تیم فوتبال پاس همدان یکشنبه شب در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال در اصفهان میهمان تیم سپاهان این شهر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد