مسئولیتم مهمتر از علاقه‌ام به قلعه‌نویی است

اولیایی: عنایت با مصاحبه‌هایش بر مشکلات داوری می‌افزاید 
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: یکی از دلایل مشکلات داوری می‌تواند نوع پاسخگویی رئیس کمیته داوران به معترضان باشد. 
کاظم اولیایی در مورد آخرین وضعیت پاس همدان قبل از رویارویی با سپاهان اصفهان اظهار داشت: تمریناتمان به خوبی دنبال می‌شود و در غیاب شهباز ارگینوف سایر بازیکنان بدون مشکل در تمرینات حضوری مستمر و پرتلاش دارند تا با نتیجه خوبی اصفهان را ترک کنیم.

مدیرعامل پاس در مورد شرایط فنی تیم سپاهان تاکید کرد: سپاهان تیم پرمهره‌ای است و از کادر فنی باتجربه و توانمندی برخوردار است. آنها سازماندهی و اعتبارات مناسبی در اختیار داشته و از تیم‌هایی هستند که سابقه حضور متعدد در آسیا را دارند، اما در مقابل ما یک تیم نوپا هستیم که در فصل سوم به سر می‌بریم. در عین حال با تمام توان مضاعف در این بازی به میدان می‌رویم و امیدوارم بازی خوبی را مقابل تیم اصفهانی انجام دهیم.
وی در مورد تقابل منصوریان قلعه‌نویی در این بازی خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی در کوره فوتبال پخته شده است، اما منصوریان در شروع کار است و جا برای کار زیاد دارد. البته حضور منصور پورحیدری به عنوان مدیر فنی و پیر دیر فوتبال ایران کمک می‌کند تا منصوریان از نظر تجربه کم نیاورده و بازی برابری را مقابل سپاهان انجام دهد.
اولیایی در مورد علاقمندی‌اش به قلعه‌نویی تصریح کرد: من، منصوریان و پورحیدری در پاس مسئولیت داریم و این مسئولیت همیشه به علاقمندی غلبه دارد. به این ترتیب ما علاقمندیم در بازی مقابل تیم قلعه‌نویی پیروز شده تا مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهیم.
وی در مورد گسترش اعتراض به داوران فوتبال یادآور شد: یکی از دلایل این موضوع می‌تواند نوع پاسخگویی عنایت، رئیس کمیته داوران به معترضان باشد. به نظر من اگر پاسخی داده می‌شود باید منتطقی و مستدل بوده، زیرا با شکایت کشی به کمیته انضباطی کار درست نمی‌شود.
اولیایی با اشاره به این که هم‌اندیشی و تعامل حلقه گمشده فوتبال ما است، افزود: عنایت عکس‌العمل‌وار به معترضان جواب می‌دهد و امیدوارم عقل سلیمی پیدا شود تا با نظارت و بررسی پاسخگوی اظهارنظرات باشد. این موضوع که بخواهیم بلافاصله موضع بگیریم شدنی نیست.
وی با اعلام این که جمله "اشتباه جزء لاینفک داوری است " دیگر جامعه فوتبال را قانع نمی‌کند، گفت: به جای این صحبت‌ها باید اشتباهات را بپذیریم تا داوران ما با رسیدن به تبحر اشتباهات‌شان روز به روز کمتر شود. ضمن این که باید اعتراضات منطقی بررسی شود. در حال حاضر سره و ناسره در داوری یکی شده است که این نه به نفع داوری و نه به نفع جامعه فوتبال است.
اولیایی افزود: این موضوع برمی‌گردد به کمیته داوران. به نظر من ریاست سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال از اختیارات خود استفاده کرده و با استفاده از یک هیأت بررسی کننده این مشکلات را به صورت منطقی بررسی کنند.
وی در مورد صابر میرقربانی عنوان کرد: موضوع اعتراض تراکتورسازی و پرسپولیس را هم نسبت به جذب صابر میرقربانی پاسخ دادیم. میرقربانی در ابتدای فصل با پرسپولیس قراردادی امضا کرد که این قرارداد با توافق طرفین منتفی شد. ضمن این که قرارداد میرقربانی با تراکتورسازی هم به سرانجام نرسید و ما با هماهنگی با کمیته انضباطی و سازمان لیگ در این مورد وارد عمل شده و با این مهاجم قرارداد جدیدی را به ثبت رساندیم که هیچ مشکلی را ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد