قلعه‌نویی برگ برنده سپاهان است

پورحیدری: منصوریان در جنگ فکری با قلعه‌نویی تنها نیست 

تیم پاس همدان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در فولادشهر به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی خواهد رفت. جدال منصوریان و قلعه‌نویی در این دیدار جالب‌توجه است.
منصور پورحیدری تصریح کرد: «بازی با سپاهان بسیار سنگین خواهد بود. آنها همواره تیم خوبی هستند. البته برای هماهنگ‌تر شدن نیاز به زمان دارند که من معتقدم قلعه‌نویی به خوبی از عهده این کار برمی‌آید.»  

وی ادامه‌داد: «نکته برجسته و قابل‌توجه سپاهان، سرمربی این تیم است. امیر قلعه‌نویی توانایی‌ها و قابلیت‌های خود را در فوتبال ما نشان داده است. من فکر می‌کنم او برگ برنده حریف در این دیدار است.»

مدیر فنی پاس همدان در پاسخ به این سئوال که آیا نگران نیستید امیر قلعه‌نویی با حرکات خود در کنار زمین جو بازی را به نفع تیم خود برگرداند، اذعان داشت: «امسال فقط یک نفر کنار خط می‌ایستد. در طول 90 دقیقه از تیم قلعه‌نویی چشم برنمی‌داریم و البته با قوانینی که وجود دارد گمان نمی‌کنیم هیچ مربی‌ای در کنار زمین بخواهد به داور اعتراض کند یا کمک‌ها را تحت فشار قرار دهد. ابدا نگران این موضوع نیستیم.»  

وی ادامه داد: «پاس یک تیم جوان و باانگیزه است. امیدوارم انگیزه ما به تجربه سپاهان غلبه کند. البته تیم ما از حضور باتجربه‌ها بی‌بهره نیست. یدالله اکبری بازیکن باتجربه‌ای است که می‌تواند به تیم ما کمک کند با همه این حرف‌ها معتقدم بازی سنگینی مقابل سپاهان خواهیم داشت.»

پورحیدری در واکنش به تقابل منصوریان و قلعه‌نویی تاکید کرد: «تجربه در کار مربیگری همان‌قدر اهمیت دارد که انگیزه می‌تواند عامل موثری در رسیدن به موفقیت شود. منصوریان با قلعه‌نویی کار کرده است. تفکرات سرمربی سپاهان را خوب می‌شناسد. از طرفی منصوریان در جنگ فکری با قلعه‌نویی تنها نیست. من و دیگر اعضای کادر فنی به او کمک می‌کنیم. در واقع این رمز موفقیت تیم ما خواهد بود که با یکدیگر همدل و همراه باشیم.»

مدیر فنی پاس همدان در خصوص ضعف خط دفاع سپاهان گفت: «ضعف خط دفاع تنها مشکل تیم سپاهان نیست. همه تیم‌های لیگ نسبتا با این مشکل روبه‌رو هستند و اگر بخواهم راحت‌تر بگویم باید تاکید کنم که اساسا فوتبال ما ضعف دفاعی دارد.» 

پورحیدری در پاسخ به این سئوال که نظرتان راجع به ابراز علاقه منصوریان نسبت به سبک مربیگری قلعه‌نویی چیست، خاطرنشان کرد: «منصوریان گفته است در مربیگری می‌خواهم از قلعه‌نویی الگوبرداری کنم. خب، این حرف قشنگی است. در فوتبالی که همه مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، معتقدم منصوریان در نهایت ادب و احترام نسبت به مربی سابق خود قدرشناس بوده است.»  

پورحیدری از اضافه شدن صابر میرقربانی به جمع بازیکنان پاس همدان خبر داد و گفت: «این بازیکن از بازی مقابل سپاهان می‌تواند پاس را همراهی کند. تنها بازیکن مصدوم ما شهباز ارگینوف است که نمی‌تواند در این بازی تیم ما را همراهی کند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد