مکانی: شرایط تیم پاس همدان بهتر می شود

دروازه بان تیم فوتبال پاس همدان گفت: با وجود برنامه ریزی خوب باشگاه پاس روند رو به رشدی خواهیم داشت و در آینده نزدیک شرایط تغییر خواهد کرد. 

سوشا مکانی افزود: هنوز زمان زیادی از شروع لیگ نمی گذرد و تیم فوتبال پاس با برنامه ریزی خوب مدیران باشگاه می تواند روزهای بهتری داشته باشد و روز به روز شرایط تغییر می کند.

وی ادامه داد: در چند بازی ابتدایی بازی عالی را به نمایش گذاشتیم و با پیروزی که در مقابل استقلال اهواز کسب کردیم به روزهای خوب تیم فوتبال پاس نزدیک می شویم و این برد چیزی مثل معجزه بود.

مکانی در خصوص بازی مقابل استقلال اهواز تصریح کرد: گلی که از تیم فوتبال استقلال اهواز دریافت کردم اتفاقی بود که از این بابت احساس گناه می کردم ولی در پایان و در دقیقه 90 با یک معجزه سه امتیاز نصیب ما شد.

وی ادامه داد: شهامت پذیرفتن اشتباه خود را دارم ولی شدت نور در ورزشگاه باعث اشتباه در بازی مقابل استقلال اهواز شد و خوشحالم که با حمایت بازیکنان برتری از آن پاس شد.

مکانی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پاس دو دروازه بان خوب و آینده دار مانند سید مهدی اسلامی و جلیل احمدی دارد که رقیب و رفیق خوبی برای من هستند.

وی اضافه کرد: ممنوعیت استفاده از دروازه بان خارجی در لیگ برتر کار بسیار خوب سازمان لیگ است که کمک زیادی به پیشرفت جوانان می کنند در ضمن تیم ملی فوتبال نیز از نظر دروازه بان هیچ مشکلی نخواهد داشت.

مکانی در ادامه گفت: با این حرکت شایسته سازمان لیگ دروازه بان خوبی در لیگ معرفی می شوند در حال حاضر نیز همه دروازه بان ها در لیگ مدعی پوشیدن پیراهم تیم ملی هستند.

وی تأکید کرد: دروازه بان ها باید تمرینات مداومی داشته باشند و اگر بازی نکنند دچار افت می شوند و هر پروژه ای به زمان احتیاج دارد تا نتیجه بخش باشد.

مکانی درباره سید مهدی رحمتی افزود: رحمتی دروازه بان خوبی است که ثابت کرده نفر اول است و درخشش وی باعث ایجاد انگیزه در بین سایر دروازه بانان می شود.

وی گفت: درایت غلامحسین پیروانی در تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز سبب شد بتوانیم در فوتبال ایران پیشرفت کنم و تیم مقاومت دروازه بان های زیادی را مانند رحمتی و حسین آشنا به فوتبال ایران معرفی کرده است.

وی اضافه کرد: علیرضا دلیخون درصد زیادی در پیشرفتم داشته و همیشه مدیون این پیشکسوت دروازه بانی فوتبال ایران هستم.

مکانی درخصوص لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: در لیگ برتر تیم ها فقط از لحاظ مالی با یکدیگر فرق می کنند و مهره های نامدار جذب باشگاه های متمول می شوند ولی از نظر فنی تیم فوتبال ذوب آهن بهتر از سایرین است که چیزی کمتر از استقلال و پرسپولیس ندارد.

مکانی در پایان گفت: در گذشته به علم دروازه بانی اصلاً توجه نمی شد ولی مربیان با دانش کمک زیادی به علم دروازه بانی می کنند که در دنیای فوتبال نیز پیشرفت داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد