پورحیدری: با تمام توان از منصوریان حمایت می‌کنم

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: از عملکرد کادر فنی رضایت دارم و همچنان از منصوریان حمایت می‌کنم. 

منصور پورحیدری درباره نتایج اخیر تیم پاس همدان اظهار داشت: چند هفته‌ دشوار برای پاس همدان در لیگ برتر فوتبال سپری شد و ما نتایج خوبی برابر حریفان کسب نکردیم. در 2 مسابقه‌ای که با تیم‌های پرسپولیس و استیل‌آذین داشتیم شکست خوردیم، اما مستحق باخت نبودیم. بهتر از آنها بازی کردیم و با کمی بدشانسی امتیازها را از دست دادیم.

وی ادامه داد: با وجود شکست برابر تیم‌های استیل آذین و پرسپولیس کادر فنی همدان مورد تأیید من است و انتقاد زیادی بر آن وارد نیست.
پورحیدری تاکید کرد: از علیرضا منصوریان با تمام وجود حمایت می‌کنم. موفقیت این مربی برایم مهم است و برای کمک به وی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهم کرد.
مدیر فنی پاس همدان یادآور شد: با جذب یک مدافع و یک مهاجم مشکلات پاس همدان را حل خواهیم کرد به دلیل آن که باشگاه در این 2 پست احتیاج به بازیکن دارد و با خرید دو بازیکن مشکلات را کاهش می‌دهیم.
وی خاطر نشان کرد: به مردم همدان و هواداران پاس قول می‌دهم تیم ما در فصل جاری نتایجی بهتر از فصل گذشته کسب کند.
تیم پاس همدان نیز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال جمعه در کرمان به مصاف مس خواهد رفت. هر 2 تیم با یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی به سر می‌برند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد