پورحیدری می‌داند چقدر به منصوریان زمان بدهد

اولیایی: ضعف مدیریت فنی باعث باخت پاس بود

پاس همدان لیگ نهم را خوب شروع نکرده است. در همین حال برخی اعتقاد دارند زوج علیرضا منصوریان و منصور پورحیدری که در کادر فنی با یکدیگر همکاری می‌کنند تاکنون نتایج قابل قبولی برای این باشگاه رقم نزده است.

کاظم اولیایی، مدیرعامل باشگاه پاس همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال تصریح کرد: قبول دارم که نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم. اما هنوز سه هفته از لیگ برتر گذشته و تا پایان لیگ نهم راه دوری باقی مانده است.  

وی ادامه داد: معتقدم ما تاکنون ضعیف عمل کرده‌ایم، اما بدشانس هم بوده‌ایم. در همین بازی‌ آخر این ما بودیم که باختیم و پرسپولیس برنده واقعی نبود. هر چند که معتقدم باید تحت هر شرایطی به حریف احترام گذاشت، اما پاس همدان به خودش باخت نه پرسپولیس. 

اولیایی اذعان داشت: من همه چیز را از چشم پورحیدری می‌بینم. به او اختیار تام داده‌ام. از او پاسخ هم می‌خواهم. البته پورحیدری تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت که پاس همدان در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب کند.

مدیرعامل پاس همدان تصریح کرد: جدایی وینگو تصمیم پورحیدری بود، آمدن منصوریان هم همین‌طور. حالا اینکه پورحیدری چقدر می‌خواهد به منصوریان فرصت بدهد مسئله‌ای است که به خود او مربوط می‌شود.  

وی تاکید کرد: ما در بازی با پرسپولیس می‌توانستیم برنده بازی باشیم. اما تعویض‌های ما اشتباه بود ضمن اینکه نتوانستیم بازی را در حالی که یک گل از حریف پیش بودیم حفظ کنیم. ضعف از مدیریت فنی تیم ما بود.

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام.وبلاگ زیبایی داری. میخواستم اگه امکانش هست واسه هم لینک بذاریم.اسم وبلاگم فوتبال بوشهر.مرسی

ساناز23 1388/08/17 ساعت 06:32

ساناز23 1388/08/17 ساعت 06:33

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد