بحران فنی در پاس همدان/ منصوریان اولتیماتوم گرفت

کسب یک تساوی و دو شکست قطع یقین نمی‌تواند نتیجه خوبی برای کادر فنی تیم پاس باشد و از هم اکنون منصوریان با اولتیماتوم باشگاه و هواداران مواجه شده است.

باخت تیم پاس مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در حالی روی داد که منصوریان هیچگاه تصور این شکست تلخ را نداشت.

اصرار سرمربی جوان پاس به بازی ‪ ۹۰‬دقیقه‌ای مهره‌های کلیدی، تزلزل نیمکت دخیره‌ها در داشتن بازیکنان حرفه‌ای و بی‌دقتی بازیکنان در استفاده مناسب از موقعیت‌های گلزنی باعث شد تا منصوریان نتواند در مقابل پرسپولیس سربلند از زمین خارج شود.

گرایش او به سیستم ‪ ۴-۲-۳-۱‬در مقابل پرسپولیس که با همین سیستم به میدان رفت، نه تنها بار هجومی مناسبی نداشت بلکه از دقایق ‪ ۷۰‬به بعد شاهد خستگی مفرط بازیکنان و در نهایت راه رفتن آنها در مرکز زمین بودیم.

فاصله خط دفاع با خط هافبک تیم پاس نیز از ضعف‌های مشهود این تیم در مقابل پرسپولیس بود و همین مساله باعث شد تا شاگردان کرانچار در حمله سرعت بهتری داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه پاس در این مسابقه بارها بوسیله تلفن همراه خود ضعف‌های تیم را به پورحیدری گوشزد کرد اما نه تنها اثر بخش نبود بلکه منصوریان توجهی به ضعف‌های دیده شده نداشت.

اصرار او به حضور بازیکنانی نظیر مهرداد کریمیان و مرتضی عزیز محمدی در طول ‪ ۹۰‬دقیقه باعث افت نیروی جسمانی آنها ناشی از خستگی و در نهایت از کار افتادن جناح راست تیم پاس شد.

تیم پرسپولیس در نیمه دوم هر دو گل خود را با استارت از منطقه راست تیم پاس به ثمر رساند و میثم بائو و هادی نوروزی در این جناح تحرک خوبی داشتند.

برگشت‌های کند کریمیان و بعضا اکبری باعث شد تا نبض میانه میدان از دقایق ‪ ۷۰‬تا پایان بازی در دستان کریم باقری قرار گیرد و این بازیکن باتجربه پرسپولیس به خوبی جنگ نقطه مرکزی بازی را به سود خود پایان برد.

شکست پاس مقابل پرسپولیس باعث شد تا هواداران این تیم موشکافانه به تشریح ضعف‌های مشهود بازی بپردازند و منصوریان را عامل اصلی این باخت عنوان کردند.

پاس با این شکست و تنها یک امتیاز از سه بازی در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد