حاشیه های دیدار پرسپولیس و پاس

دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و پاس همدان در چارچوب سومین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، حاشیه‌های فراوانی داشت که اعتراض هواداران تیم پاس به بکارگیری علیرضا منصوریان، بازیکن سابق استقلال برای هدایت این تیم از مهمترین آنها بود.

دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و پاس همدان که با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید، موجب اعتراض هواداران تیم پاس همدان به کادر فنی این تیم و نحوه قضاوت مسعود مرادی، داور این دیدار شد.

از این دیدار که در ورزشگاه شهید مفتح شهر همدان برگزار شد، حدود ‪ ۱۱‬هزار نفر دیدن کردند که نزدیک به دو هزار نفر آنان از هواداران تیم پرسپولیس بودند.

توزیع بلیطهای رایگان با عنوان ‪ vip‬و بیشتر از ظرفیت جایگاه، یکی از موارد مهم حاشیه‌ای در این بازی بود، زیرا قبلا در خبرها گفته شده بود که بلیطهای رایگان در بازی‌های لیگ برتر فوتبال توزیع نمی‌شود.

تیم پاس از زمان انتقال به همدان تاکنون نتوانسته است در دیدارهای لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس تهران را شکست دهد.

قبل از این دیدار شیث رضایی و کریم باقری با حضور در نیمکت ذخیره‌های تیم پاس از منصور پورحیدری مدیر فنی این تیم برای حضور در بازی رخصت خواستند داوران این مسابقه برای هماهنگی بیشتر در مسابقه از هدفون استفاده کردند هواداران تیم پرسپولیس در طول بازی مدام شعار (پرسپولیس قهرمان، انتقام، انتقام) را به نشانه جبران شکست از تیم پاس در فصل گذشته جام حذفی سر دادند.

اولیایی به محض ورود به جایگاه سراغ انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران را گرفت.

هادی اصغری مهاجم تیم پاس در نخستین مسابقه رسمی خود برای این تیم در لیگ نهم با شماره ‪ ۹‬بازی کرد. محمد غلامی در طول حضورش در تیم پاس این شماره را بر تن می‌کرد.

جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه از وضعیت نامناسبی برخوردار بود ضمن اینکه شرایط نامطلوب سالن نشست خبری با سرمربیان دو تیم نیز باعث خودداری خبرنگاران از مصاحبه با منصوریان شد.  

تیم پاس با این شکست و در مجموع سه بازی گذشته با یک امتیاز هم چنان در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد