نخستین برد پرسپولیس مقابل پاس همدان شکل گرفت

تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب دو تساوی در هفته های ابتدایی لیگ نهم، نخستین پیروزی خود را عصر پنجشنبه برابر پاس همدان بدست آورد.  

در آغاز سومین هفته از رقابتهای فوتبال نهمین دوره لیگ برتر از ساعت 17 روز پنجشنبه تیم های پاس همدان و پرسپولیس در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح همدان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه 2 بر 1 میزبان خود را شکست دهد.

در حالی که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، در شروع نیمه دوم تیم فوتبال پاس توسط هادی اصغری ( دقیقه 50 ) به گل برتری دست یافت تا بازی رنگ و بوی تازه ای به خود بگیرد.
پس از این گل زلاتکو کرانچار با ایجاد تغییراتی در تیمش و به میدان فرستادن محمد پروین و المیترا (برزیلی) جان تازه ای به خط حمله تیمش داد و توانست این شکست را جبران کند.
ابتدا محمد پروین در دقیقه 75 روی ضربه ایستگاهی و به زیبایی دروازه پاس همدان را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود. در دقیقه 89 نیز هادی نوروزی دومین گل سرخپوشان را به ثمر رساند تا پرسپولیس به نخستین پیروزی خود در لیگ نهم دست پیدا کند. پرسپولیس هفته اول برابر مس کرمان و هفته دوم برابر استقلال اهواز به تساوی دست پیدا کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد