هادی اصغری : با گلزنی در برابر پرسپولیس جبران می کنم

مهاجم سبز پوشان که تازه از بند مصدومیت رها شده استگفت : مصدومیتم باعث شد نتوانم در دو بازی گذشته برای تیمم بازی کنم اما حالا که مشکلم برطرف شده با گلزنی در برابر پرسپولیس غیبت هایم راجبران می کنم

هادی اصغری در خصوص دیدار حساس تیمش در برابر پرسپولیس افزود : بازی دشواری در پیش رو داریم چرا که این دیدار جدال تیم های بدون برد است و دو تیم فقط سه امتیاز کامل را می خواهند .

اما شانس پیروزی از آن تیم ما است چرا که این بازی در همدان برگزار می شود و امتیاز میزبانی یک پوئن مثبت برای تیم هامحسوب می شود .

مهاجم اسبق سپاهان اظهار داشت : پرسپولیس این روز ها شرایط خوبی ندارد اگر ما کمی دقت کنیم قطعاً این تیم را شکست می دهیم .

وی با اشاره به بهبودی کاملش اضافه کرد : متأسفانه کشیدگی کشاله پایم باعث شد نتوانم در دو بازی گذشته پاس به میدان بروم اما در حال حاضر مشکلم بطور کامل برطرف شده است و خدا را شکر می توانم در برابر پرسپولیس بازی کنم .

اصغری که سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارد در پایان خاطر نشان کرد : به پرسپولیس گل می زنم تا غیبت دو هفته ای ام را جبران کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد