امروز همه برای شکست پرسپولیس به ورزشگاه می آیند؛

دریبل بزن، گل بزن و سکوها را داغ کن !

میثم ناصرنژاد

هگمتانه- سرویس ورزش: امروز همه از تیم پاس مقابل پرسپولیس برد می خواهند. از تماشاگران متعصب همدانی گرفته تا تیم های بالانشین لیگ برتر که منتظر کوچکترین لغزش از جانب پرسپولیسی‌ها هستند تا بار دیگر صدر جدول را پس بگیرند.
همه می‌خواهند پاس بار دیگر تصویر یک مدعی نوظهور را در لیگ برتر داشته باشد. تیمی که در دو بازی اخیر بدشانس بوده و تنها یک امتیاز کسب کرده است تا خط حمله این تیم به باد انتقاد گرفته شود.

آمار بدون گل در دو بازی گذشته برای تیمی که مکتب پاس را یدک می کشد، بسیار تاسف برانگیز است.
امروز همه از هادی اصغری، مجید غلام نژاد، هادی رمضانی، مهدی کریمیان و یا هر بازیکنی که در نوک پیکان سبزپوشان قرار می‌گیرد، گل می خواهند چرا که همگان دلیل ناکامی پاس در بازی های گذشته را ضعف مهاجمان می‌دانند.
آنها خوب می‌دانند برای فرار از قعر جدول باید در این دیدار امتیاز کسب کنند.
البته عبور از خط میانی و دفاع تیم پرسپولیس هم کار چندان راحتی نیست.
کرانچار سرمربی کروات پرسپولیس که حالا لغزش پاهایش را در این تیم حس می کند قطعاً برای این بازی تدابیر بهتر را اندیشیده است.
او با وجود نبود آرفی، به طور حتم از نوروزی و خلیلی در نوک حمله تیمش استفاده می کند.
کرانچار در بازی گذشته مقابل استقلال اهواز نشان داد که اصلا به بازی تدافعی علاقه ای ندارد اما با این وجود و کسب تنها دو امتیاز خطر فاصله گرفتن از رقبای لیگ برتری را هم احساس میکند.
پرسپولیسی ها اکنون سرشار از انگیزه به همدان آمده اند و می خواهند به نوعی ناکامی در دو بازی اخیر را با یک پیروزی جبران کنند.
اما در مقابل شاگردان علیرضا منصوریان هم مصرانه به فکر پیروزی در این مسابقه هستند.
آنها اصلاً دوست ندارند تماشاگران همدانی این بار هم اندوهناک به خانه های خود بروند.
اگر این تیم بتواند پرسپولیس را با شکست بدرقه کند قطعاً پاداش ویژه ای برای آنها در نظر گرفته می شود.
امروز همه از هادی اصغری که نخستین بازی اش با پاس را در لیگ برتر تجربه می کند، انتظار گل دارند؛ مهاجمی که از هوش خوبی برخوردار است، خوب استارت می زند، شوت زن و سر زن قهاری است.
یدا... اکبری و مهرداد کریمیان هم به عنوان فرماندهان میانه میدان پاسی ها نقش حساسی در این بازی دارند. آنها باید سیستم منصوریان را به سمت پیروزی در این مسابقه هدایت کنند.
گذشته منصوریان نشان داده که در بازی های حساس خانگی متمایل به سیستم 1- 3- 2- 4 تیمش را به میدان می فرستد.
منصوریان برای اینکه بتواند پاس را به شرایطی برساند که تماشاگران 90 دقیقه بازی را به تشویق مستمر بپردازند، باید در این بازی تمام تفکرات خود را بکار گیرد.
او در این دو بازی گذشته به دلیل در اختیار نداشتن چند مهره کلیدی خود، نتوانست تیمش را به سمت پیروزی هدایت کند.
او تیمی را هدایت می کند که میانگین سنی بازیکنانش 22 سال است و از کمترین تجربه برخوردار هستند.
اکبری، کریمیان و شاه علی دوست به عنوان کمربند خط میانی تیم پاس باید با استفاده از تجربیات خود، تیم را به مسیر موفقیت هدایت کنند.
امروز مردمان همدان، دوستداران فوتبال و حامیان پاس می خواهند این تیم بالاخره همانی باشد که آنها می خواهند.
پاس در دو بازی گذشته زیبا بازی کرده، فرصت های پرشماری برای گلزنی به دست آورده و هیجان نسبی را در ورزشگاه ایجاد کرده اما می بایست پازل موفقیت خود را با گلزنی تکمیل کند.
امیدواریم امروز شرایطی در بازی حاکم باشد که شاهد ایستادگی هواداران بر سکوها باشیم.
پاسی ها و منصوریان کاملاً از خصوصیات فنی حریف خود آگاهند. تیمی که مدافعان سرزن دارد و هافبک های باتجربه و مهاجمان تند و تیز شاکله اصلی این تیم را تشکیل می دهند.
به طور حتم فوتبالی زمینی مبتنی بر پاس های عمقی و عرضی که منجر به ایجاد شکاف در خط دفاعی حریف شود، روزنه ای برای گلزنی بازیکنان پاس در این مسابقه خواهد بود.
امروز شاهد آن خواهیم بود که بیش از 10 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند و تنها خواسته آنها نیز این باشد: "دریبل کن، گل بزن، سکوها را همچون هوای گرم تابستانی داغ کن"!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد