اولیایی: حضور در مجمع عمومی فدراسیون وقت تلف کردن است

مدیر عامل تیم فوتبال پاس همدان در خصوص عدم حضورش در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: نمی خواستم وقتم را در جایی به هدر بدهم که هیچ گونه اطلاعی از دستور جلسه آن مجمع ندارم.

کاظم اولیایی اظهار داشت : مجمع عمومی یکی از تاثیر گذارترین جلسات در بحث فوتبال کشورمان است اما متاسفانه تصمیمات در این جلسه به خوبی گرفته نمی شود و دستورالعمل آن مجمع نیز پیش از آغاز این جلسه در اختیار اعضا قرار نمی گیرد.

وی تصریح کرد: طبق قانون فیفا باید 29 روز پیش از برگزاری یک مجمع باید دستورالعمل آن و تراز نامه مالی در اختیار اعضای مجمع قرار بگیرد تا آنها نقطه نظرات خود را با بررسی صورت جلسه در روز مجمع به اطلاع هیئت رئیسه برساننداما هیچ یک از این اتفاقات نیافتاد.

وی ادامه داد: تراز نامه مالی یکی از مهمترین مباحث جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال می باشد که گزارش به دست اعضای مجمع نرسیده است و شنیده ام در روز جلسه برای حضا ارائه داده شد. با این شرایط صحیح نبود به جایی بروم که بخواهم تصمیمات غیرکارشناسانه بگیرم.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدارن در ادامه گفت: می خواستم در خصوص تراز نامه در مجمع مباحثی را مطرح کنم اما زمانی که هیچ گزارشی به دستم نرسید ترجیح دادم در این جلسه شرکت نکنم ضمن اینکه افراد شرکت کننده در این مجمع به اندازه ای بودند که بخواهند یک موضوع را با رای خود تصویب کنند و مهر تایید به آن بزنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد