پورحیدری: با ترکیب کامل به مصاف پرسپولیس می‌رویم

مدیرفنی تیم فوتبال پاس همدان،گفت: با برطرف شدن مصدومیت و اتمام محرومیت تعدادی از بازیکنان، با ترکیب کامل به مصاف پرسپولیس تهران می‌رویم.

منصور پورحیدری اظهار داشت: متاسفانه تیم ما لیگ نهم را با بدشانسی و شکست شروع کرد و حضور نداشتن چند بازیکن ما به دلیل صادر نشدن کارت بازی و مصدومیت تعدادی دیگر در دو بازی نخست فصل، باعث شد تا نتوانیم نتیجه دلخواه را به دست آوریم.

وی ادامه داد: در بازی اول مقابل استیل آذین نتوانستیم آنطور که باید و شاید عمل کنیم که در نهایت باعث شکست ما در آن دیدار شد.دربازی دوم خود مقابل ابومسلم مشهد عملکردمان بهتر شد و در حالی که می‌توانستیم در این دیدار پیروز شویم، به تساوی رضایت دادیم.

پورحیدری با اعلام رضایت از شرایط تیم پاس درخصوص بازی روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس تهران، افزود: با تلاش منصوریان و سایر اعضای کادر فنی شرایط ما هفته به هفته بهتر می‌شود.برای این دیدار کاملا آماده هستیم و با توجه به اینکه مجید غلام نژاد و عزیز محمدی و دیگر مصدومان می‌توانند ما را در این بازی همراهی کنند، به کسب سه امتیاز خوشبین هستیم.

مدیرفنی تیم پاس همدان در پاسخ به سئوالی مبنی بر آسان تر بودن کار این تیم برای شکست پرسپولیس با شرایط این فصل قرمز پوشان پایتخت، تاکید کرد: ما به هیچ عنوان فریب تساوی‌های تیم پرسپولیس را نمی‌خوریم.تیم‌هایی همچون پرسپولیس و استقلال همیشه بزرگ بوده و هستند و برای ما قابل احترام خواهند بود و این تیم‌ها در هر شرایطی که باشند می‌توانند حریف خود را شکست دهند.

پورحیدری یادآور شد: نتیجه این دیدار را نمی‌توان پیش بینی کرد اما، ما تنها سه امتیاز بازی را می‌خواهیم و برای رسیدن به این هدف بازیکنان خود را توجیه کرده ایم.

مدیر فنی پاس درخصوص عملکرد منصوریان در دو هفته آغاز لیگ، تصریح کرد: از عملکرد منصوریان و سایر اعضای کادر فنی راضی هستم.آنها تمام تلاش خود را برای پیروزی تیم انجام می‌دهند که این نکته به خوبی در تمرینات مشهود است .از سوی دیگر آنها با بازیکنان نیز ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند و دستورات تاکتیکی را به سادگی به آنها منتقل می‌کنند.

پورحیدری درخصوص مشکلات بوجود آمده درباره محمد غلامی مهاجم سابق پاس و کنونی استیل آذین، گفت: هم اکنون در جریان نتیجه کار نیستم.در روزی که با استیل آذین بازی داشتیم، شهبازی، ناظر بازی کنار نیمکت استیل آذین رفته و تذکر داد که غلامی به دلایلی نمی‌تواند برای استیل آذین بازی کند مگر اینکه رضایت تیم پاس را جلب کرده باشد.

وی افزود: منکر زحماتی که غلامی برای تیم ما کشید نیستم اما، نمیدانم چطور مشکل این بازیکن با یک برگه چک حل شد، این انصاف نیست که سازمان لیگ در کنارتاکیدی که به باشگاه‌ها برای ایجاد نظم در مسابقات دارد،خودش برخی مسائل را رعایت نکند.

پورحیدری در پایان گفت: در فوتبال ما هر ساعت یک قانون جدید وضع می‌شود که نمونه آخر آنرا با پرداخت یک برگه چک و برطرف شدن مشکل بازیکن سابق خود دیدیم. جالب اینکه بلافاصله بعد از اعتراض، صحبت‌های ما به عده‌ای نیز بر می‌خورد.به نظرم باید عدالت بیشتری در زمینه اجرای قوانین برقرار شود تیم فوتبال پاس در سومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر، روز پنجشنبه در همدان میزبان تیم فوتبال پرسپولیس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد