در دیداری پاک پرسپولیس را شکست می دهیم

اولیایی: باید امتیاز استیل آذین گرفته شود 

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه دیدار تیمش برابر پرسپولیس شرایطی حساسی دارد، تاکید کرد در دیداری پاک برابر سرخپوشان تهرانی پیروز خواهند شد. 

کاظم اولیایی با بیان اینکه میزبان خوبی برای پرسپولیس خواهیم بود، گفت: پاس و پرسپولیس شرایطی حساسی دارند زیرا دو تیم در دو دیدار گذشته نتایج قابل قبولی را کسب نکرده اند و در اندیشه کسب 3 امتیاز این مسابقه برای جبران آن نتایج هستند. دراین شرایط تلاش ما این است در داخل زمین با ارائه یک بازی پاک، مباه و مشروع حریف را شکست دهیم.

وی اضافه کرد: پرسپولیس تیم بزرگی بوده و یکی از پرتماشاگرین تیم‌های خاورمیانه و آسیا محسوب می شود و مدیریت، کادرفنی و بازیکنان قابل احترامی سود می برد اما ما هم تیم جوانی داریم که انگیزه بالایی برای تکرار پیروزی‌های گذشته ما طی این چندسال خصوصا مسابقات جام حذفی برابر این تیم دارند و برابر حریف مطرح تهرانی خود نتیجه درخشانی را کسب کند، موضوعی که نمی تواند به آن بی اعتنا بود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه چمن ورزشگاه مفتح دومین ورزشگاه کشور است که از امکانات "هیترینگ" برخوردار بوده تا در فصل زمستان و سرمای شدید همدان آسیبی به چمن وارد نشود، خاطرنشان کرد: ما در سال آخر برنامه اول خود قرار داریم و به اهداف ترسیم شده باشگاه نزدیک شده ایم. در این مدت توانسته ایم به سرعت فوتبال را در استان توسعه دهیم به نحوی که دبیر کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از حضور در همدان و بازدید از امکان ما، همدان را پایگاه فوتبال ایران نامید.

وی با بیان اینکه برد و باخت در فوتبال امری طبیعی است، تاکید کرد: شکست ما برابر استیل آذین باخت نبود، ضمن اینکه ما برابر ابومسلم بازی پایاپایی را در مشهد ارائه کردیم. البته روند حرکتی تیم رو به رشد است و آینده بسیارخوبی را برای باشگاه و تیم فوتبال پاس همدان متصور هستیم.

اولیایی در پایان با بیان اینکه پس از آنکه شکایت نخست این باشگاه از استیل آذین با محکومیت محمدغلامی مهاجم این تیم همراه شد، گفت: شکایت دوم خود را هم از این باشگاه به کمیته انضباطی ارائه کرده ایم زیرا معتقدیم استیل آذین برابر ما از یک بازیکن غیر قانونی استفاده کرد و کمیته انضباطی در حداقل رای خود باید امتیاز این تیم را سلب کند. البته در مورد اینکه آیا آن امتیاز به ما داده می شود باید منتظر ماند و دیدار کمیته انضباطی چه تصمیم و رایی را مطرح می کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پاس همدان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر ساعت 17 فردا (پنجشنبه) با قضاوت مسعود مرادی در ورزشگاه قدس همدان برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد