حاشیه‌های قبل از دیدار دو تیم پاس - پرسپولیس

دیدار دو تیم پاس همدان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور به میزبانی همدان از هم اکنون با حاشیه‌هایی همراه شده است.

این دیدار در حالی قرار است فردا پنج شنبه در ورزشگاه ‪۱۵‬ هزار نفری همدان برگزار شود که پیش از این مسوولان باشگاه پاس خواهان برگزاری دیدار در ورزشگاه شهدای قدس بودند.

ورزشگاه شهدای قدس در مرکز شهر همدان واقع شده است و بر همین اساس شورای تامین شهرستان همدان با برگزاری دیدار پاس - پرسپولیس در این ورزشگاه به لحاظ امنیتی مخالفت کرد.

بازیکنان تیم پاس به زمین چمن ورزشگاه شهدای قدس که از عرض کمتری نسبت به سایر ورزشگاه‌ها برخوردار است، عادت دارند و همین مساله باعث اصرار مسوولان باشگاه پاس به برگزاری مسابقه در این مکان بود.

نمایندگان مطبوعات و رسانه‌های خبری اعلام کرده‌اند در صورت فراهم نشدن امکانات ارتباطی در ورزشگاه ‪ ۱۵‬هزار نفری، از حضور در نشست خبری مربیان دو تیم در پایان مسابقه خودداری می‌کنند.

تیم پاس در حالی مقابل پرسپولیس صف آرایی می‌کند که می‌تواند به نوعی جدال استقلالی‌های قدیمی با پرسپولیس جدید عنوان کرد.

منصور پورحیدری، علیرضا منصوریان، یدالله اکبری، سعید بیات، منصور احمدزاده و سید کاظم اولیایی نفراتی هستند که در گذشته سابقه فعالیت در باشگاه استقلال تهران را داشته اند.

کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پاس برای حمایت از این تیم در بازی مقابل پرسپولیس تبلیغات گسترده‌ای در سطح شهر همدان انجام داده است.

مسوولان هیات فوتبال همدان برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده دلالان، فروش بلیت مسابقات را همزمان با ورود تماشاگران به ورزشگاه انجام می‌دهند.

سازمان اتوبوسرانی شهر همدان ‪ ۵۰‬دستگاه اتوبوس را برای حمل تماشاگران از همدان تا ورزشگاه ‪ ۱۵‬هزار نفری شهید مفتح که در پنج کیلومتری جاده همدان به ملایر واقع شده، اختصاص داده اند.

طبق اعلام هیات فوتبال استان همدان، ارایه هرگونه بلیت رایگان برای تماشای دیدارهای لیگ برتر از جمله بازی مقابل پرسپولیس تهران ممنوع است.

همچنین سکوهای مقابل جایگاه ویژه ورزشگاه ‪ ۱۵‬هزار نفری شهید مفتح برای استقرار تماشاگران پرسپولیس تهران تعیین شده است.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر امروز از راه زمینی به همدان می‌آیند و در هتل آزادی این شهر مستقر می‌شوند.

برخی هواداران تیم پرسپولیس مراسم استقبال را برای این تیم در نظر گرفته اند و قرار است با شاخه‌های گل از این تیم استقبال کنند.

تیم فوتبال پاس پس از انتقال به همدان تاکنون شش بازی مقابل پرسپولیس را در قالب مسابقات لیگ برتر و جام حذفی انجام داده است که حاصل آن کسب دو پیروزی، یک تساوی و سه باخت بوده است.

نکته جالب توجه اینکه تیم پاس فقط در مسابقات جام حذفی کشور توانسته پرسپولیس تهران را شکست بدهد و در مجموع مسابقات لیگ برتر هیچ گاه موفق به برتری مقابل سرخ پوشان پایتخت نبوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد