می دانم چگونه باید به این تیم ضربه زد

منصوریان : از خدا می خواهم مقابل پرسپولیس پیروز شوم 
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: درمقام بازیکن بارها مقابل پرسپولیس به میدان رفتم اما در کسوت مربیگری روز پنج شنبه برای اولین بار برابر این تیم روی نیمکت می نشینم که البته امیدوارم با پیروزی شیرینی همراه باشد.  
علیرضا منصوریان اظهار داشت: زمانی که در استقلال بودم بارها در دیدارهای دربی به میدان رفتم و به خوبی با قواعد مقابل پرسپولیس آشنا هستم هر چند که بازیهای دربی از نظر حساسیت قابل مقایسه با دیدار پرسپولیس و پاس نیست.  

وی افزود: از خدا می خواهم در اولین تجربه مربیگری مقابل پرسپولیس موفق باشم و تیمم سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

منصوریان ادامه داد: در طول این هفته به خوبی روی نقاط قوت و ضعف پرسپولیس کار کردیم و از هر جهت اماده بازی روز جمعه هستیم. کادر فنی که من هم یکی از اعضای آن هستم کار خود را انجام داده است. از این پس کار دست بازیکنان است و امیدوارم آنها در زمین خواسته های ما را برآورده کنند.
کاپیتان اسبق استقلال تهران خاطر نشان کرد: در چند روز گذشته بارها فیلم دیدارهای پرسپولیس - مس و پرسپولیس – استقلال اهواز را دیده ام و می دانم که از کدام منطقه می توان به این تیم ضربه زد. امیدوام برنامه هایمان در زمین خوب پیاده شود.
منصوریان در پایان تصریح کرد: نمی توانم نتیجه را پیش بینی کنم اما دوست دارم به پیروزی برسیم. روند رو به رشد ما از هفته دوم آغاز و مقابل پرسپولیس نیز به اوج می رسد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد