درخواست مدیرفنی پاس از سازمان لیگ

پورحیدری : بازی پاس - پرسپولیس را دیرتر برگزار کنید!  
مدیر فنی تیم پاس همدان گفت: از سازمان لیگ می خواهیم با درخواست مان مبنی بر تعویق 2 ساعته بازی موافقت کنند و به جای ساعت 17 در ساعت 19 به میدان برویم.  
منصور پورحیدری اظهار داشت: در ساعت 17 گرمای هوا روی کار هر دو تیم پرسپولیس و پاس تاثیر منفی می گذارد و چه بهتر که فدراسیون بازی را در ساعت 19 برگزار کند. ورزشگاه جدید پاس از نظر نور مشکلی ندارد و می توانیم بازی را ساعت 19 نیز برگزار کنیم. از طرف دیگر قرار است در ماه مبارک رمضان بازیها زیر نور برگزار شود پس چه بهتر که با درخواست ما موافقت کنند و از همین هفته بازیهایمان را چند ساعت دیرتر برگزار کنیم.
پورحیدری در خصوص آخرین شرایط تیم همدان پیش از دیدار با پرسپولیس گفت : شرایط تیم خوب است و در مجموع از عملکرد پاس راضی هستیم. تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و چند بازیکن جوان به ترکیب اضافه شده اند، بر همین اساس توقع نداریم خیلی زود به ایده آل هایمان نزدیک شویم. پاس نیاز به زمان دارد و مدیریت نیز به خوبی از این موضوع مطلع است.
وی در خصوص بازی روز جمعه نیز گفت: این بازی شرایط خاص خودش را دارد. درست است که پیروزی مقابل پرسپولیس تنها 3 امتیاز برای پاس دارد اما باید قبول کنیم تیم های شهرستانی با انگیزه بسیار مقابل پرسپولیس و استقلال به میدان می روند و دوست دارند بهترین نمایش خود را داشته باشند. تیم ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و ما هم مایلیم مقابل پرسپولیس بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد