پورحیدری: برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم

مدیرفنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: وضعیت تیم پاس بازی به بازی بهتر شده و از عملکرد تیم راضی هستم.

منصور پورحیدری اظهار کرد: شرایط تیم پاس این هفته بهتر از گذشته است. بازیکنان مصدوم ما به بازی با پرسپولیس می‌رسند و می‌توانیم از حضور هادی اصغری، غفوری و عزیز محمدی استفاده کنیم و فقط شهباز ارکینوف به علت مصدومیت این هفته بازی نمی‌کند. غلام نژاد نیز که محروم بود این هفته در خدمت تیم قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: بازیکنان و مربیان پاس تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند، اما هنوز تیم به صددرصد آمادگی خود نرسیده است. مصدوم‌ها تازه به تیم اضافه شده‌اند و هماهنگی ندارند. تازه ابتدای لیگ است و در دو، سه هفته آینده هماهنگی‌ها بیشتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: شاید پاس از لحاظ جدول مسابقات خوب نتیجه نگرفته است، اما به نظر من پاس خوب کار کرده و بازی به بازی وضعیت بهتر شده است و می‌توانیم به خواسته خود برسیم. حتی در بازی با ابومسلم می‌توانستیم برنده باشیم. در کل از تیم راضی هستیم.

پورحیدری درمورد بازی در مقابل پیروزی گفت: پرسپولیس همیشه تیم بزرگی بوده است و شکی در آن نیست. شاید یک عده‌ای بگویند پیروزی مهره‌های خود را از دست داده و تیم خوبی نیست، اما این تیم همیشه قابل احترام است. بازی سختی در مقابل پرسپولیس در پیش داریم و با توجه به امتیاز بازی سعی می‌کنیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد