گزارشی از تمرین دیروز سبزپوشان؛

پاسی‌ها سرحال و با نشاط آماده مصاف با پرسپولیس 

تمرین دیروز سبزپوشان پاس همدان با حضور کلیه بازیکنان در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد.
در این تمرین که زیرنظر علیرضا منصوریان و سایر اعضای کادر فنی از ساعت 18 آغاز شد، سیدمحمدکاظم اولیایی مدیرعامل باشگاه نیز از ابتدا شاهد تمرین سبزپوشان بود.

پس از تمرین ابتدایی بازیکنان به دو دسته تقسیم و به بازی گروهی پرداختند.
در زیر گزارشی از آخرین تمرین سبزپوشان به اطلاع شما خوانندگان روزنامه می‌رسانیم:
بازگشت سوشا مکانی
سوشا مکانی که در تمرین روز دوشنبه به علت سرپیچی از تمرینات تیمی توسط علیرضا منصوریان از زمین بازی اخراج شده بود، در تمرین دیروز حاضر بود و در کنار سایر بازیکنان به بازی گروهی پرداخت.
پورحیدری و یخدان
منصور پورحیدری مدیر فنی پاس همدان با جدیت تمام در کنار زمین چمن حضور داشت و کار سبزپوشان را نظاره‌گر بود. پورحیدری طبق عادت همیشگی روی یخدان مخصوص آب نشسته بود و کار کادر فنی را زیرنظر گرفته بود.
دو مدافع صربستانی گل کاشتند 

دو مدافع جدیدالورود که جهت تست در تیم پاس همدان حضور داشتند در بازی گروهی، در کنار یکدیگر بازی کردند که تیم آن‌ها در طول بازی تمرینی سه گل دریافت کرد و این دو مدافع حسابی گل کاشتند.
سریال مصدومیت شهباز 

شهباز ارکینوف مهاجم سبزپوشان که در دیدار مقابل ابومسلم نیز از غایبان این تیم محسوب می‌شد، همچنان از مصدومیت رنج می‌برد و به دور از تمرینات گروهی در کنار زمین چمن مشغول تماشای کار هم‌تیمی‌های خود بود. به گفته یک فرد آگاه مصدومیت شهباز چندان جدی نیست و این بازیکن قدری در مورد مصدومیت خود اغراق می‌نماید.
گلزنی اکبری و بلوری
بازی تمرینی تیم‌های سفید و زرد در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود سفید به پایان رسید. گل‌های تیم سفید را هادی بلوری و یدا... اکبری (2 گل) به ثمر رساندند که یکی از گل‌های اکبری از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
حرکت زشت غلام‌نژاد
در یکی از لحظات بازی مصطفی یوسف‌علیزاده بازیکن همدانی پاس تکلی روی پای مجید غلام‌نژاد بست که هر دو سرنگون شدند. در این لحظه غلام‌نژاد با استوک‌های کفشش ضربه‌ای به ساق پای علیزاده وارد کرد که اعتراض مصطفی را در پی داشت.
تمرین سانتر-گل 

در پایان بازی گروهی، علیرضا منصوریان کلیه بازیکنان را به یک سمت زمین فراخواند و از آن‌ها خواست که به تمرین سانتر-گل بپردازند. در این قسمت از تمرین یدا... اکبری با ارسال‌های بلند روی دروازه بازیکنان را صاحب موقعیت گلزنی می‌کرد و گروه دیگر که مدافعان بودند می‌بایست از گلزنی مهاجمان جلوگیری می‌کردند.
تمرین ضربه کاشته ایستگاهی 

آخرین بخش از تمرین سبزپوشان به تمرین ضربات کاشته ایستگاهی اختصاص داشت. در این قسمت از تمرین بازیکنان کاشت زرد در مقابل دفاع فرضی، ضربات خود را به سمت دروازه شلیک می‌کردند که در این میان یدا... اکبری توفیق بیشتری داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد