اولیایی: اقدامی غیرقانونی صورت گرفت

مدیر عامل باشگاه پاس همدان از حضور نیافتنش در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به علت دریافت نکردن دعوتنامه این مجمع در زمان قانونی، خبر داد. 

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در حالی ساعت 10 صبح روز سه شنبه هفته جاری(27 مرداد ماه) در محل آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد که کاظم اولیایی از حضور نیافتنش در این مجمع خبر داد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در این خصوص گفت: طبق قانون 21 روز پیش از تشکیل مجمع باید دعوتنامه و دستور جلسه آن بصورت رسمی به باشگاه‌ها ارسال شود اما این دعوتنامه در زمان قانونی بدست ما نرسیده است و به همین دلیل قطعا در این نشست شرکت نخواهم کرد.
کاظم اولیایی همچنین تاکید کرد: نمی دانم دعوتنامه ها برای همه ارسال شده یا نه اما پس از استعلام از منابع قانونی، می توانم در مورد رسمی یا غیر رسمی بودن این مجمع اظهار نظر کنم.
تصویب آئین نامه جدید کمیته انضباطی و اساسنامه هیئت‌های فوتبال سراسر کشور در دستور کار اصلی مجمع عمومی فدراسیون فوتبال قرار دارد. همچنین قرار است در این مجمع پس از سخنرانی افتتاحیه، علی کفاشیان رئیس و مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، گزارش عملکرد سال 87 فدراسیون فوتبال و برنامه‌های سال 88 فدراسیون را ارائه کند.
مجمع آتی فدراسیون فوتبال دومین مجمع فدراسیون فوتبال در دوره ریاست علی کفاشیان محسوب می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
خیلی ممنونم که سر زدین
و خوشحالم از آشناییتون
وبلاگ خوبی دارین ....
امیدوارم که همیشه خوب و خوش باشین
بازم به من سر بزنید خوشحال می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد