عرضه بلیت رایگان مسابقات لیگ برتر فوتبال ممنوع شد

رییس هیات فوتبال استان همدان گفت: براساس بخشنامه فدراسیون فوتبال ، عرضه بلیت رایگان برای تماشای مسابقات لیگ برتر ممنوع شد.  

عباس صوفی افزود: فصل گذشته هیات های فوتبال مشکلی برای عرضه بلیت رایگان نداشتند اما امسال تمامی بلیت های مسابقه باید به فروش برود.

وی تصریح کرد: البته بلیت های رایگان فصل گذشته براساس سهمیه برخی نهادهای دولتی و میهمانان ویژه جایگاه (VIP)عرضه شد.  

صوفی اضافه کرد: برای دیدار روز پنج شنبه دو تیم پاس همدان و پرسپولیس تهران هیچ گونه بلیت رایگانی عرضه نمی شود و تمامی بلیت ها براساس بخشنامه اعلام شده در گیشه های عرضه بلیت، فروخته می شود.
وی یادآور شد: سازمان لیگ فوتبال براساس این بخشنامه اعلام کرده در صورت عرضه بلیت رایگان، هزینه آن از هیات فوتبال استان ها کسر خواهد شد.
رییس هیات فوتبال استان همدان در خصوص درخواست باشگاه پاس مبنی بر انجام دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهدای قدس این شهر گفت: مخالف انجام بازی این دو تیم در ورزشگاه شهدای قدس هستیم.
وی اضافه کرد: ورزشگاه تازه تاسیس شهید مفتح امکانات لازم را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر دارا است و ادامه مسابقات باید در این مکان برگزار شود.
صوفی بیان داشت: ورزشگاه شهدای قدس در مرکز شهر همدان واقع شده و کنترل امنیت و نظم دهی ورود و خروج انبوه تماشاگر مشتاق به فوتبال در این منطقه بسیار سخت است بر همین اساس شورای تامین استان نیز به انجام رقابت ها مهم لیگ برتر در ورزشگاه شهید مفتح تاکید داشته است.
صوفی همچنین در خصوص اظهارات سرمربی پاس نسبت به عملکرد هیات فوتبال همدان مبنی بر میهمان نوازی نامناسب از تیم های لیگ برتری گفت: هماهنگی لازم برای مشخص شدن مکان استقرار کادر داوری بازی پاس مقابل استیل آذین انجام شده بود و هیچ مشکلی در این باره بوجود نیامد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد