منصوریان: شناخت فنی لازم از تفکرات کرانچار دارم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: شناخت فنی لازم از تفکرات زلاتو کرانچار سرمربی فعلی پرسپولیس تهران دارم.

علیرضا منصوریان افزود: دو بازی اخیر تیم پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده ام و نقاط ضعف این تیم را به خوبی می‌شناسم.

وی اضافه کرد: پرسپولیس امسال بهتر از فصل گذشته است و جوانگرایی در تیم و استخدام کرانچار باتجربه به طور حتم در موفقیت این تیم می‌تواند موثر باشد. منصوریان تصریح کرد: البته کرانچار در تیم پرسپولیس روزهای سختی را سپری خواهد کرد چرا که تیم‌های سرخابی در مقطعی از زمان دچار حاشیه می شوند. وی گفت: امیدوارم کرانچار در طول حضورش در تیم پرسپولیس به سرنوشتی که کخ آلمانی در زمان سرمربیگری تیم استقلال داشت، دچار نشود.

وی معتقد است: این مربی کروات بعد از مصطفی دنیزلی بهترین مربی خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده و باید تمام شرایط را برای موفقیتش همراه با این تیم مهیا سازند.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان در خصوص وضعیت تیم پاس گفت: خوشبختانه برای نخستین بار تمام بازیکنان اصلی تیم را در اختیار داریم.

وی افزود: تیم پاس در دو بازی اخیر به دلیل مصدومیت هادی اصغری، وریا غفوری و شهباز ارکین اف، محرومیت مجید غلام نژاد و عدم صدور کارت بازی مرتضی عزیزمحمدی و همت عابدین نژاد نتواست نتایج درخشانی را داشته باشد.

منصوریان با حمایت از عملکرد شاگردانش در دو بازی گذشته تیم پاس گفت: بازیکنان این تیم در مجموع بازی خوبی به نمایش گذاشتند و تنها مشکل اصلی ما گل نزدن است.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد