آقایان در مصاحبه‌های خود دقت کنند

عزیز محمدی : حضور "غلامی" منع قانونی نداشت  

رییس سازمان لیگ برتر گفت: آقایان در مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای خود دقت بیشتری داشته باشند.

عزیز محمدی در ارزیابی هفته‌ی اول و دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: هفته‌ی اول هفته‌ی خوبی بود، شروع خوبی داشتیم و گل‌های زیادی ردوبدل شد. بازی‌ها با کیفیت نسبتا بالایی برگزار شد و مشکل حاشیه‌ای کمی داشتیم. در هفته‌ی دوم نیز شش بازی انجام شده در روز جمعه به خوبی هدایت شد، مشکل خاصی نداشتیم و نتیجه‌ی نهایی را بعد از دریافت گزارش سه بازی امروز ارایه خواهیم کرد.

وی در رابطه با اعتراض بعضی از مربیان نسبت به همزمانی بازی‌های لیگ برتر و تیم ملی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز اوضاع به همین صورت بود. طبق آیین نامه 72 ساعت قبل از بازی تیم ملی باید باشگاه بازیکن را به تیم ملی تحویل دهد و 48 ساعت پیش از بازی بازیکن را به باشگاه تحویل خواهیم داد. بازی با بوسنی روز چهارشنبه انجام شد و جمعه این بازیکنان را در اختیار تیم‌های خود قرار دادیم که تعدادی از آنها روز گذشته بازی کردند.

وی ادامه داد: قلعه‌نویی و مرفاوی که نسبت به حضور بازیکنان خود در تیم ملی شکایت کرده بودند امروز بازی دارند یعنی 72 ساعت بعد نه 48 ساعت بعد. ضمن اینکه مرفاوی در مصاحبه‌ی خود گفته که در برنامه‌ریزی‌های لیگ وقفه به وجود آمده است. ما تمام تلاش خود را برای هماهنگی با کمیته‌ی تیم‌های ملی انجام داده‌ایم تا بازی‌های لیگ دچار وقفه نشود. آیا یک روز بازی‌ها جابه‌جا شده که آنها می‌گویند برنامه‌های لیگ دچار وقفه شده است؟ از قبل هم می‌دانستیم چون سپاهان و استقلال بازیکنان ملی‌پوش بیشتری دارند، یک روز دیرتر بازی‌های این دو تیم را در برنامه قرار دادیم. خواهش می‌کنم این آقایان در مصاحبه‌ها و ارایه‌ی نظرات خود دقت بیشتری داشته باشند.

وی در ارتباط با بازی محمد غلامی در دیدار استیل آذین - پاس همدان و اعتراض مسوولان پاس تاکید کرد: غلامی با پاس قرارداد داخلی داشت و طبق قانون باید 50 درصد جریمه پرداخت می‌کرد. تمام این موارد در مورد او رعایت شده است. شهبازی نماینده‌ی فدراسیون نیز در جلسه‌ی هماهنگی قبل از بازی توضیح داده بود که اگر غلامی به تعهدات خود عمل نکند، اجازه‌ی بازی ندارد که در همان جا با صدور چک این مشکل برطرف شد و حضور این بازیکن در بازی با پاس منع قانونی نداشت.

رییس سازمان لیگ در ادامه گفت: پاس همچنین اعتراضی نسبت به حضور میثم خسروی داشت. در حالی که میثم خسروی با سپاهان قرارداد داخلی امضا کرده و طبق قانون اگر باشگاهی که ذی‌نفع است، اعتراض کند بازیکن باید 50 درصد جریمه بپردازد و این ربطی به بازی با استیل آذین نداشته است. همچنین در این بازی در ارتباط با حضور "علی‌آبادی" نیز مباحثی مطرح شد که چون قبل از بازی بحث مشکل سربازی او حل شد، مشکل خاصی در ارتباط با حضور او در بازی استیل آذین - پاس وجود نداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد