غلامی: به کمتر از آقای گلی راضی نیستم

محمد غلامی مهاجم استیل‌آذین در بازی با صبای قم هت تریک کرد تا شاگردان استیلی با کسب دومین بر خود، صدرنشین لیگ برتر شوند.

غلامی ابتدا در خصوص این بازی گفت: «به نظر من یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ برتر را شاهد بودیم که هفت گل از خط دروازه‌ها عبور کرد. البته نزدیک بود بازی با نتیجه مساوی تمام شود که اگر این اتفاق می‌افتاد خیلی ناراحت می‌شدم. ما فقط حدود 20 دقیقه بد بازی کردیم و معتقدم مستحق پیروزی در این مسابقه بودیم.» 

مهاجم استیل‌آذین درخصوص هت تریک خود در این مسابقه تاکید کرد: «قبل از این بازی تمرینات ویژه‌ای را پشت سر گذاشتیم و گل‌های ما روی برنامه‌های تاکتیکی به ثمر رسید. خیلی خوشحالم که سه بار گلزنی کردم و البته از نقش علی کریمی هم نباید به سادگی عبور کرد. من افتخار می‌کنم که در کنار او فوتبال بازی می‌کنم.»  

غلامی در پاسخ به این سئوال که فکر می‌کنی عنوان آقای گلی را در این فصل به دست آوری افزود: «یکی از اهداف مهم من همین است و در استیل‌آذین به کمتر از آقای گلی راضی نیستم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد