منصوریان: به اشتباهات مدافعان ابومسلم امید بسته بودیم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان پس از تساوی تیمش مقابل ابومسلم خراسان گفت:‌ از بازی بازیکنانم راضی هستم. 

علیرضا منصوریان در جمع خبرنگاران افزود: تیم پاس بازی قشنگی را در مقابل ابومسلم به نمایش گذاشت. نیمه اول بازی کاملا در اختیار ابومسلم و نیمه دوم کاملا در اختیار ما بود و توانستیم تفکراتی را که داشتیم در زمین پیاده کنیم.

وی ادامه داد: طبق شناختی که از ابومسلم داشتیم به امید اشتباهات مدافعان این تیم دست به ضد حمله می‌زدیم اما باز هم مانند بازی مقابل استیل آذین با بدشانسی روبه‌رو شده و موفق به پیروزی نشدیم.
وی تصریح کرد:‌ تیم من از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی است، به نحوی که ما در طول 90 دقیقه موفق به فشار آوردن به تیم حریف شدیم و موقعیت‌هایی که در انتهای بازی نصیب‌مان شد نشان از این امر است.
سرمربی تیم پاس همدان درخصوص داوری این دیدار تصریح کرد: داور دیدار عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت و حتی اگر بازی را هم می‌باختیم باز هم از عملکردش تعریف می‌کردم.
علیرضا منصوریان با اشاره به صحبت‌هایش درخصوص داوری دیدار تیم‌های پاس و استیل آذین در هفته اول لیگ برتر تاکید کرد: من خودم بچه جنوب شهر هستم و در مصاحبه‌ی بعد از بازی با استیل آذین هیچ گاه توهینی به داور و یا خانواده‌اش نکردم و قصد چنین کاری را هم نداشتم اما اگر وی چنین تصوری کرده است از او عذرخواهی می‌کنم.
وی با اشاره به شرایط تیمش در این فصل لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم من از لحاظ کمی و کیفی در شرایط ایده‌آلی است اما با یک برد این شرایط کیفی تکمیل خواهد شد و پس از آن کیفیت واقعی پاس را خواهید دید. در این دو هفته ما با بدشانسی موفق به کسب امتیاز نشدیم اما به محض کسب اولین سه امتیاز همه چیز فرق خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد