اولیایی بعد از محرومیت حنیف به دنبال محروم کردن من است

محمد غلامی : برای باشگاه پاس متاسفم 

بازیکن تیم فوتبال استیل آذین گفت: قراردادم با باشگاه استیل آذین قانونی است و تخلفی نکرده ام، مسئولان باشگاه پاس همدان از من شکایت کرده اند و این موضوع تعجب آور است.  

محمد غلامی افزود: در فصل نقل و انتقالات ابتدا با تیم پاس همدان قرارداد ثبت کردم و بعد ازاینکه با کم لطفی مسئولان پاس روبرو شدم با تیم دیگری وارد مذاکره شدم که به همین منظور طی صحبت های که با باشگاه استیل آذین داشتم با این تیم قرارداد امضا کردم من حتی جریمه خود را نیز به باشگاه پاس همدان پرداخت کردم و هیچ مشکلی وجود نداشت ولی بعد از گذشت یک هفته از شروع مسابقات لیگ مدیر عامل پاس همدان به فکر شکایت افتاده است.

وی تصریح کرد: مدیر عامل پاس همدان کارهایی را دور از شخصیت انجام می دهد و می خواهد بازیکنانی را که از این تیم جدا می شوند یکی پس از دیگری محروم کند حنیف عمران زاده یکی از بهترین های پاس و از دوستان خوب من بود که پس از جدایی از پاس همدان چنین مشکلاتی برایش پیش آمد و اکنون محروم است، همچنین این موضوع برای دیگر بازیکنان رخ داده که جای تاسف دارد.

وی ادامه داد: پیگیر کارهایم خواهم بود و از حقم نخواهم گذشت که به همین منظور مستندات خود را به سازمان لیگ برده ام و منتظر پاسخ آنها هستم.

غلامی در خصوص وضعیت استیل آذین گفت: در وضعیت خوبی قرار داریم و با وجود کادرفنی خوب و با تجربه و با انگیزه بدنبال موفقیت تیم هستیم و مطمئنا موفقیت استیل آذین دور از دسترس نخواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر

به به سلام علی آقا ، چی شده یاد ما کردید ؟
باشه در اولین فرصت می رم و به وبلاگتون رای می دم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد