عباس صوفی : روی تعهد استقلال حساب کرده‌ایم

رئیس هیئت فوتبال همدان با انتقاد از اعزام تیم فوتبال امید استقلال به تورنمنت سرداران شهید گفت: ما روی تعهد آقای واعظی آشتیانی با استاندار همدان حساب کرده و اطمینان داریم آبی پوشان با تیم اصلی به این تورنمنت می آیند. 

عباس صوفی ضمن بیان این مطلب افزود: باشگاه استقلال هنوز بصورت رسمی اعلام نکرده است که با تیم امید خود در تورنمنت چهارجانبه سرداران شهید استان همدان حضور پیدا می کند. مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با آقای مرادی، استاندار همدان قول داده‌اند که با تیم اصلی خود به همدان خواهند آمد. ما روی تعهد و قول ایشان حساب کرده بودیم. اگر آبی پوشان با تیم امید خود به همدان بیایند دیگر نمی دانیم روی حرف چه کسی باید حساب کنیم!

وی با اشاره به حضور سه تیم لیگ برتری و یک تیم برزیلی در تورنمنت چهارجانبه فوتبال همدان، خاطرنشان کرد: تنها تیم اول جایزه 50 هزار دلاری دریافت خواهد کرد و به تیم‌های دوم تا سوم مدال، جام و یادبود مسابقات اهدا خواهد شد. همچنین به تیم برتر از لحاظ اخلاقی هم جایزه‌ای ویژه اهدا خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان در ادامه از تمایل مسئولان ورزش این استان برای ثبت تورنمنت چهارجانبه سرداران شهید همدان و برگزاری آن همه ساله پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر یادکرد و گفت: ما به دنبال برگزاری این تورنمنت در سالهای آینده هم هستیم اما برای برگزاری مسابقات درسالجاری با مشکلات زیادی روبرو شدیم که امیدمان را تداوم آن در سالهای آتی کمرنگ می کند.

صوفی درخصوص ثبت قرارداد بازیکنان جدید تیم فوتبال پاس درهیئت فوتبال استان همدان گفت: هنوز هیچ کدام از بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پاس همدان قرارداد خود را در هیئت فوتبال بصورت رسمی ثبت نکرده اند. ظاهرا از هفته آینده بازیکنان پاس بصورت جمعی برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال می آیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد