چترآبگون : وضعیت برای ماندن در پاس همدان مساعد نبود

بازیکن تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز گفت: پس از هشت سال حضور در تیم فوتبال پاس وضعیت به گونه ای بود که ماندن در این تیم مساعد نبود. 

مصطفی چترآبگون افزود: پس از سالها حضور در تیم فوتبال پاس همدان و با ارائه بازیهای خوب در این تیم، شرایط به گونه ای رقم خورد که تصمیم گرفته ام با جدایی به تیم فوتبال مقاومت سپاسی بپیوندم.

وی ادامه داد: قراردادم با تیم فوتبال مقاومت یکساله است و انتخاب این تیم بخاطر بها دادن به جوان تر است و همیشه باشگاه مقاومت با سرمایه گذاری خوب روی جوانان باعث پیشرفت در فوتبال ایران می شود.

چترآبگون تصریح کرد: سال قبل مصدومیت شدیدی داشته ام و نتوانستم در اکثر بازیها بازی کنم، ولی با رفع کامل مصدومیتم روزهای از دست رفته ام را جبران می کنم.

وی در ادامه اظهار داشت: تمرینات تیم فوتبال مقاومت با نظم خاصی، صبح و بعدالظهر در شیراز دنبال می شود و با جذب نفرات در این فصل به نظر می رسد رتبه خوبی در جدول لیگ برتر کسب کنیم.

چترآبگون خاطرنشان کرد: داود مهابادی، یک مربی جوان در فوتبال ایران است، ولی با تجربه زیادی که در چند سال اخیر کسب کرده است، می تواند موفقیت مقاومت را تضمین کند و از این رو امید زیادی در این باره وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدفم ارائه بازیهای خوب در این فصل است تا دوباره به دوران اوج خود بازگردم و بازیهای قابل قبول در لیگ برتر داشته باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد