پورحیدری: فوتبال ایران از افغاستان هم عقب‌تر است

مدیرفنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تصمیم غلط و اشتباه مسئولان فوتبال درباره ممنوعیت حضور دروازه‌بانان خارجی همه را دچار مشکل کرده است.
منصور پورحیدری در رابطه با انتخاب سرمربی تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: برای انتخاب سرمربی مسئله خاصی وجود ندارد و در این زمینه مشکلی برای حضور در نهمین دوره مسابقات لیگ برتر نداریم.

وی ادامه داد: دوست ندارم مردم بدانند سرمربی تیم فوتبال پاس چه‌کسی است، اما باید بگویم که منصوریان جز گزینه‌های نشستن روی نیمکت تیم پاس همدان به‌ عنوان سرمربی به‌شمار می‌آید.
پورحیدری در رابطه با وضعیت بازیکنان تیم پاس اظهار داشت: بازی‌هایی که در اردبیل انجام دادیم در شناخت کادر فنی از بازیکنان موثر بود و نقاط ضعف تیم خود را به خوبی شناختیم. کادر فنی پاس نیاز به یک دروازه‌بان و حداقل 3 بازیکن در پست‌ها دیگر دارد که اگر این کمبودها هم برطرف شود معتقدم تبدیل به یک تیم خوب خواهیم شد.
وی با اشاره به کمبود دروازه‌بان در فوتبال ایران عنوان کرد: در حال حاضر کمبود دروازه‌بان از مشکلات فوتبال ایران به‌شمار است و تصمیمی که در این زمینه گرفته شد بدون فکر و با بی‌برنامگی بوده چون همه تیم ها را با مشکل مواجه کرده است. چرا باید تیم ها از وجود دروازه بان خارجی محروم باشند. این تصمیم غلط همه را دچار مشکل کرده است.
مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان در خصوص وضعیت فوتبال ایران گفت: در حال حاضر فوتبال ایران از افغانستان هم عقب‌تر است. دلیل این عقب‌افتادگی وجود یکسری ناهماهنگی‌ها، بی‌برنامگی‌ها است.
پورحیدری اضافه کرد: اگر مدیران از بازیکن و باشگاه‌ها شناخت داشته باشند، مشکلات مالی در فوتبال به حداقل می‌رسد. اگر مدیران درست برنامه‌ریزی کنند، بازیکنان هم در راستای همین برنامه حرکت خواهند کرد. مدیران فوتبال نباید برای حفظ میز و جایگاه خود دست به هر کاری بزنند.
پورحیدری اظهار داشت: برای جلوگیری از بازیکن سالاری و سازندگی در فوتبال باید وقت و هزینه صرف کرد.
مدیر فنی پاس همدان در مورد حضورش در تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: افشین قطبی برای حضور من در کادر فنی تیم ملی ابراز تمایل کرده است، اما از آنجایی که در اختیار باشگاه پاس همدان هستم تصمیم نهایی برای حضورم در تیم ملی بر عهده مسئولان باشگاه پاس و فدراسیون فوتبال خواهد بود.
وی در رابطه جایگاه پاس در نهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: اعتقاد دارم تیم خوبی داریم، اما کمبودها باید برطرف شود. با برطرف شدن مشکلات و کمبودها سعی می‌کنیم در این دوره از مسابقات لیگ برتر در نیمه بالایی جدول قرار بگیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد