اولیایی : هیچ بازیکنی را به زور در تیم نگه نمی داریم

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: وقتی بازیکنی از لحاظ اخلاقی دچار مشکل است ما وی را به زور در تیم خود نگه نمی داریم. 

کاظم اولیایی درمورد عدم تعهد متوسل زاده به قرارداد پاس افزود: ما هیچ بازیکنی را به زور در تیم نگه نمی داریم اما بازیکنان و مدیران باشگاه ها باید اصول اخلاقی را رعایت کنند و به تهعدات خود پابیند باشند.

وی ادامه داد: وقتی یک بازیکن از لحاظ اخلاقی دچارمشکل است ما چه کاری می توانیم انجام دهیم متاسفانه این گونه مسائل در فوتبال ما روز به روز در حال افزایش است بازیکنان ما باید حرفه ای فکر کنند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان  تصریح کرد: ما مدیران تیم فوتبال هستیم و تفکرات ما نیز باید فوتبالی باشد نه اینکه از راه های دیگر و غیرفوتبالی به سود خود استفاده کنیم.

اولیایی تاکید کرد:سردار مرادی رئیس مجمع باشگاه پاس همدان است و شخصیت بسیار محترم و بزرگواری دارد ما نیز گزارش عملکرد باشگاه پاس را سالیانه به وی ارائه می دهیم.

وی گفت: از ابتدای مردادماه یک تورنمنت چهارجانبه به نام جام سرداران شهید در همدان برگزار می شود که قرار بود در آن تیم های پاس همدان، مس کرمان، مقاومت سپاسی شیراز و احتمالا تیم الشباب امارات شرکت داشته باشند ولی به دلیل عملکرد مدیران مقاومت در چند روز گذشته در جذب متوسل زاده به حضورمقاومت در این تورنمنت نداریم و تیم استقلال تهران جایگزین می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد