مربی اروپایی پاس همدان شنبه می آید

مربی خارجی بدنساز تیم فوتبال پاس همدان از اردوی تهران به کادر فنی این تیم اضافه خواهد شد. 

بنابراعلام منصور پورحیدری مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان، مذاکره با چند مربی بدنساز اروپایی از سوی مدیرعامل باشگاه ادامه دارد و احتمالا تا پایان هفته جاری نام و ملیت این مربی اروپایی مشخص خواهد شد.

پورحیدری اضافه کرد : با جذب این مربی بدنساز کادر فنی تیم پاس همدان کامل خواهد شد هرچند هدایت تیم در فصل آینده برعهده علیرضا منصوریان و دستیاران ایرانی وی خواهد بود. 

وی با بیان اینکه اردوی بدنسازی تیم پاس همدان در چالدران چهارشنبه به پایان می رسد و تیم اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا خواهد کرد، اظهار داشت: در اردوی سطح ارتفاع چالدران که در نزدیکی مرز ایران و ترکیه برپا شد بازیکنان تمرینات بدنسازی منظمی را پشت سر گذاشتند و این تمرینات تا اواخر هفته همچنان ادامه خواهد داشت و از روز شنبه اردوی آماده سازی تیم در تهران پیگیری خواهد شد.

مدیر فنی تیم پاس همدان شرکت در تورنمنت چهارجانبه جام سرداران همدان را بخش دیگری از برنامه های آماده سازی این تیم عنوان کرد و افزود: تلاش می کنیم تا با حضور قدرتمند در این تورنمنت آمادگی لازم برای آغاز لیگ نهم را کسب کنیم . امسال تیم پاس نسبت به فصل گذشته قوی تر شده و درصدد هستیم تا جایگاهی یک رقمی را در پایان لیگ امسال بدست آوریم.

پورحیدری در پایان از جذب یک بازیکن داخلی در پست دروازه بان و چند بازیکن خارجی در پست هایی که این تیم با ضعف هایی روبروست خبر داد و افزود: در حال مذاکره با گزینه های مورد نظر هستیم و با چند دو سه بازیکن جدید تیم را برای فصل آینده کامل می کنیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد