پورحیدری: به سرمربیگری در پاس همدان فکر نمی‌کنم

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان در واکنش به تازه‌ترین اظهارات مدیر عامل این باشگاه گفت: اولیایی به من لطف دارد، اما به سرمربیگری در پاس فکر نمی کنم.

منصور پورحیدری روز دوشنبه ضمن بیان این مطلب افزود: به عنوان مدیر فنی درکنار کادر فنی بوده و تنها درانتظار مشخص شدن وضعیت سرمربی هستم.

وی افزود: گزینه اصلی تیم پاس برای سرمربیگری این تیم خارجی است و امیدواریم این مهم هرچه سریع تر اتفاق بیافتد.

مدیر فنی تیم پاس همدان درخصوص تازه‌ترین وضعیت این تیم نیز گفت: همه چیز خوب است درحال حاضر بازیکنان زیر نظر کادر فنی در اردوی چالدوران درحال انجام تمرینات آماده‌سازی پیش از شروع فصل هستند.

پورحیدری اظهار داشت: پیش از این اردو ‪ ۲‬بازی تدارکاتی در اردبیل برگزار کردیم تا کادر فنی از نزدیک با نقاط ضعف و قدرت بازیکنان بهتر آشنا شوند.

به اعتقاد وی به دلیل نارضایتی نسبی از وضعیت بازیکنان دراین دو بازی کادر فنی برای بهبود وضعیت تمرینات پرفشاری را برای بازیکنان در نظر گرفته است.

خاطر نشان می‌کند؟ کاظم اولیایی مدیر عامل باشگاه پاس همدان امروز/دوشنبه / از منصور پورحیدری به عنوان گزینه اول داخلی برای سرمربیگری در این باشگاه نام برده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
اکبر 1388/04/23 ساعت 20:37

نه تو رو بخدا فکر کن ؟!؟!
همه بودجه استان صرف پاس شده جز اینکه جیب عده ای پر شده اتفاق خاصی در ورزش استان رخ نداده که استاندار و اولیائی دارن از اون دفاع میکن !!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد