اولیایی : گزینه اول پورحیدری،گزینه دوم منصوریان

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به حضور گمالوویچ در این باشگاه گفت: گزینه اول ما پورحیدری و گزینه دوم منصوریان است و فعلاَ تصمیم‌ دیگری در این خصوص وجود ندارد.
کاظم اولیایی تصریح کرد: کمیته فنی متشکل از منصور پورحیدری، علی منصوریان، پورمسلمی، طلایی و چراغ‌ پور وظایف مشخصی دارند که اولویت اول کاری این اعضا بستن تیم با بهترین شرایط و حضوری قدرتمندانه جهت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران است.

وی افزود: اولویت دوم این کمیته انتخاب و معرفی بهترین گزینه جهت سرمربیگری تیم پاس است و بدون شک این نفرات تمام تلاش خود را جهت موفقیت پاس انجام خواهند داد.
مدیرعامل باشگاه پاس تصریح کرد: این که گفته می‌شود گزینه خارجی برای سرمربیگری پاس می‌آید صحت ندارد چرا که گزینه اول پاس برای سرمربیگری منصور پورحیدری و گزینه دوم علی منصوریان است و فعلاَ تصمیم خاصی غیر از این مواردی که اعلام کردیم،‌نداریم.
وی تصریح کرد: شخصاَ در آلمان با این مربی خارجی صحبت کردم. گمالوویچ یک دوره در ایران با استقلال همکاری داشته است و قصد داریم از وی در کادر فنی تیم پاس استفاده کنیم.
مدیرعامل باشگاه پاس تاکید کرد: هیچ مشکلی در باشگاه وجود ندارد و همه اعضا با هم رابطه صمیمانه دارند. البته برخی به رابطه پورحیدری و منصوریان با اهداف خاصی نگاه می‌کنند و تاکید دارند این دو با یکدیگر مشکل شدید دارند که این حرف به هیچ عنوان صحیح نیست.
اولیایی با اشاره به تجارب و سابقه طولانی پورحیدری و منصوریان افزود: این دو مربی خوب می‌دانند فوتبال از چه ویژگی‌هایی برخوردار است. هر دو از مربیان با شعور بوده و از درک بالایی برخوردار هستند و مطمئنم برای موفقیت پاس از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
اولیایی در پایان افزود:طبق برنامه قبلی گمالوویچ باید امروز به تهران بیاید و باید منتظر ماند و دید که آیا وی در تهران حضور خواهد یافت یا خیر ، بدون شک در هر شرایطی کمیته فنی به همان فعالیت خویش ادامه خواهد داد تا تیم برای رقابت‌های لیگ برتر آماده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد