پورحیدری : با رایزنی مشکل مدرک منصوریان حل می‌شود

رییس کمیته فنی باشگاه پاس همدان گفت: سرمربیگری علیرضا منصوریان در تیم پاس هنوز قطعی نیست اما مشکل خاصی هم بر سر این انتخاب وجود ندارد.

منصور پورحیدری درباره قطعی شدن حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم پاس همدان، اظهار کرد: ما هنوز سرمربی جدید تیم پاس را معرفی نکردیم چرا که کارمان در تکمیل کادر نفی تمام نشده است. ما منتظر مربی خارجی هستیم که قرار است فردا (دوشنبه) وارد ایران شود تا پس از مذاکره و برنامه‌ریزی‌های لازم بتوانیم کادر فنی قوی را تشکیل دهیم.

وی افزود: نکته مسلم کنونی این است که علیرضا منصوریان،‌ پورمسلمی و طلایی مشغول تمرین‌دهی تیم هستند و کارشان به خوبی پیش‌ می‌رود. ‌آنها در شرایط مطلوبی تیم ما را در تورنمنت چهارجانبه اردبیل هدایت کردند و پیشرفت خوبی هم داشته‌اند.

پورحیدری همچنین با اشاره به مطالبی که درباره نداشتن مدرک مربیگری A که از شرایط لازم سرمربیگری تیم‌ها در لیگ برتر است و اینکه باشگاه پاس در تلاش است تا مدرک B به اضافه بازی‌های ملی علیرضا منصوریان جایگزین مدرک A ‌شود، گفت: معتقدم روزنامه‌های ورزشی نباید تا این حد به مدرک مربیگری این مربیان توجه کنند؛ یک روز مدرک مربیگری افشین قطبی را زیر سوال می‌برند و روی دیگر به مدرک منصوریان می‌پردازند. واقعا این مساله جای این همه بحث و مطلب‌نویسی ندارد. به طور حتم ما تلاش کردیم تا بهترین‌ها را در کادر مربیان و بازیکنان تیم پاس جمع کنیم و همه بسیج شدیم تا منصوریان در این لباس بهترین باشد!

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا این مسایل تا این حد در روزنامه‌ها بیان می‌شود! چرا بدون تفکر اقدام به مطلب‌نویسی می‌کنند؟ آیا این‌ها غذای بدی می‌خورند یا شب‌ها بد می‌خوابند! که امروز این بحث‌ها را به خورد مردم می‌دهند. ما کارمان را به خوبی در تیم پاس انجام داده و می‌دهیم و آنها هم بهتر است مطالب درست را به مردم بگویند.

پورحیدری تاکید کرد: بدون شک اگر قرار باشد منصوریان را به عنوان سرمربی تیم پاس معرفی کنیم باید توجه داشته باشیم که او علاوه بر داشتن مدرک B مربیگری، بازیکن بزرگی بوده و سال‌های بسیاری برای فوتبال ملی ما زحمت کشیده است؛ لذا با رایزنی‌هایی که انجام خواهد شد، مشکلی درباره نداشتن مدرک A وجود نخواهد داشت.

مدیر فنی تیم پاس در ارزیابی‌اش از تورنمنت اردبیل نیز گفت: این دو مسابقه در مجموع کمک خوبی به شناخت ما از عملکرد بازیکنان کرد. ما توان آنها را در میدان نبرد سنجیدیم و با بررسی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، می‌توانیم شرایط بهتری را در ادامه تمرینات آماده‌سازی تیم و حتی تکمیل کادر بازیکنان داشته باشیم.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد