سعید بیات: با درخشش در پاس دوباره به استقلال بر می‌گردم

هافبک تیم فوتبال استقلال که به دلیل نیمکت‌نشینی قصه جدایی از استقلال را دارد قصد دارد پس از کسب تجربه به این تیم بازگردد.
سعید بیات که در زمان حضور کریمی بازیکن اصلی استقلال بود و به دلیل مصدومیت سال گذشته را از دست داد، گفت: با کسب تجربه در تیم جدیدم دوباره به استقلال باز می‌گردم و برای این تیم بازی می‌کنم و دلیل جدایی‌ام در شرایط فعلی عدم حضور در ترکیب اصلی است.

وی ادامه داد: برای پیشرفت در فوتبال نیاز به تغییر تیم داشتم و پاس همدان با حضور استقلالی‌ها بهترین گزینه برای من است.
هافبک تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: حضور پورحیدری و اولیایی ومنصوریان در رأس کادر مدیریتی باشگاه، پاس همدان این تیم را به استقلال دیگر تبدیل کرده است.
بیات خاطرنشان کرد: با ادامه فعالیتم در استقلال و نیمکت‌نشینی در این تیم نمی‌توانستم شایستگی‌هایم را ثابت کنم به همین دلیل جدا شدم و در پاس همدان خودم را اثبات می‌کنم و دوباره به اوج فوتبالم باز می‌گردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد