فوتبال پیشکسوتان؛ زور پیرمردهای نهاوندی به همدانی ها چربید

در یک هوای دلپذیر در واپسین روزهای بهار شاهد فوتبالی زیبا از پیشکسوتان در لیگ استان بودیم. در این بازی که به رغم شرایط سنی بازیکنان از سرعت خوبی برخوردار بود، نهاوندی‌ها موفق شدند مقابل حریف خود صاحب یک پیروزی دلچسب شوند.
در نیمه اول این بازی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد گرچه شاهد چند موقعیت خوب از ناحیه هر دو تیم بودیم. 

با شروع نیمه دوم نهاوندی‌ها که از امتیاز میزبانی بهره می‌بردند توانستند در دقیقه 50 بازی در پی یک کار خوب تیمی توسط شهاب شفیعیان صاحب اولین گل بازی شوند. تیم همدان پس از این گل سعی برآن داشت که خود را به تیم مقابل تحمیل کند که بازی خوب مدافعین حریف، فرصت‌ها را از آن‌ها گرفت تا در یک حرکت خوب تیمی لطیف زمانی مهاجم باهوش وخوش فکر نهاوند موفق شد از مقابل یار مستقیم خود عبور کند و توپ را به زیبایی درون دروازه همدان جای دهد. پس از این گل تیم پیشکسوتان همدان فشار خود را زیاد کرد و با ارائه یک بازی دقیق و روان توانست در دقیقه 75 توسط علی ناصری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.
پس از این گل و در پی مصدومیت دو بازیکن نهاوندی تیم همدان بازی را بیشتر در نیمه زمین نهاوند دنبال می‌کرد که واکنش‌های زیبای دروازه‌بان نهاوند مانع از رسیدن حریف به هدف خود شد. در این دقایق نهاوندی‌ها با ارسال توپ‌های بلند در پشت مدافعین حریف سعی بر ایجاد موقعیت برای مهاجمین سرعتی خود داشتند و در دقایق پایانی صاحب دو موقعیت عالی گل در ضد حمله شدند که لطیف زمانی و محمدرضا جعفری آن‌ها را به ثمر رساندند.
در حاشیه این بازی تماشاگران از دیدن یک فوتبال هجومی و زیبا از طرف پیشکسوتان به وجد آمده و راضی به منزل بازگشتند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیما 1388/04/03 ساعت 09:52 http://harikan68

سلام آقای ثقفی وب بسیار عالی دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد