عمران زاده: امروز تسویه حسابم را از باشگاه پاس می گیریم

مدافع سابق تیم فوتبال پاس همدان گفت: هیچ مشکلی برای پیوستن به تیم فوتبال استقلال ندارم و امرز به همدان می روم تا تسویه حساب را از تیم پاس بگیرم. 

حنیف عمران زاده افزود: از روز دوشنبه در تمرینات فوتبال استقلال با حضور 5 نفر از بایکنان سال گذشته این تمرینات را دنبال کردیم و امروز نیز کادر فنی تیم به نفرات استراحت دادند.

وی ادامه داد:‌هیچ مشکلی از لحاظ تمرین در تیم فوتبال استقلال تهران ندارم و فقط تسویه حساب مالی از باشگاه پاس همدان است  تاقرار داد خود را با این تیم ثبت کنم.

عمران زاده در خصصو شرایط قرارداد خود تصریح کرد: قراردادم با تیم فوتبال استقلال دو سال خواهد بود و از نظر مالی مبلغ قراردادم خیلی  زیاد نیت و دلیل اصلی پیوستنم به استقلال فقط بازی در تیم فوتبال است.

وی ادامه داد: با بازی در تیم فوتبال استقلال بیشتر از گذشته به چشم خواهم آمد و تلاش می کنم تا جای ثابتی در تیم فوتبال داشته باشم.

عمران زاده خاطر نشان کرد: درحال حاضر تمرینات تیم استقلال به طور جدی شروع نشده است و مشکل آن چنانی ندارد ولی به محض انعقاد قرارداد نهایی با بازیکنان تیم فوتبال استقلال آماده دیدارهای آتی خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: صمد مرفاوی حدود هشت سال مربیگری را تجربه کرده است و با تجربیات خود می تواند تیم فوتبال استقلال را در لیگ برتر مجدا به قهرمان برساند.

نظرات 1 + ارسال نظر

فروشگاه اینترنتی پارساشاپ ( www.parsashop.com ) بعنوان زیباترین فروشگاه اینترنتی در ایران ، آمادگی خود را برای تبادل لینک با تمامی سایت ها و وبلاگ های با بازدید مناسب اعلام می دارد.

محصولات متنوع و کمیاب از جمله :
عطرهای خوشبو و فانتزی ، کارتون های نایاب قدیمی ، نرم افزارهای آموزشی ارجینال ، مستندهای استثنائی و فوق العاده ، فیلم های جدید و جذاب و ...
در این فروشگاه عرضه می گردد.

در صورت تمایل به تبادل لینک نام فروشگاه را با عنوان :
آرشیو کامل کارتون های قدیمی
و با لینک :
www.parsashop.com
لینک نموده و متعاقبا اطلاع دهید تا لینک شما نیز در سایت قرار گیرد.

موفق باشید.
مدیریت پارساشاپ
www.parsashop.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد