حنیف عمران زاده : تا پایان هفته به طور رسمی استقلالی می شوم

مدافع فصل گذشته پاس همدان گفت: تمام شایعاتی را که در مورد مشکل ثبت قراردادم با استقلال به گوش می رسد تکذیب می کنم و به احتمال فراوان تا پایان هفته با حضور در هیئت فوتبال قراردادم را با این تیم نهایی می کنم. 

حنیف عمران زاده افزود: من به عنوان بازیکن آزاد با استقلال وارد مذاکره شدم و قرارداد داخلی خود را با این تیم به ثبت رساندم.  

وی ادامه داد: تا دو روز آینده برگه تسویه حسابم را از باشگاه پاس همدان دریافت می کنم تا با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قراردادم را با این تیم رسمی کنم.  

مدافع تیم فوتبال پاس همدان،تصریح کرد: بعد از ثبت قرارداد رسمی ام در تمرینات استقلال حاضر خواهم شد تا خود را برای حضور در مسابقات فصل اینده آماده کنم.  

عمران زاده با اظهار رضایت از انتخاب صمد مرفاوی توسط مدیران باشگاه استقلال گفت: میدان دادن به مربیان جوان و با انگیزه می تواند تأثیر زیادی در رشد مربیان جدید داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد