متوسل زاده : به خاطر منصوریان به پاس پیوستم

مهاجم فصل قبل تیم مقاومت و فصل آینده تیم پاس همدان گفت: وجود علیرضا منصوریان در تیم پاس تاثیر زیادی در حضور من در این تیم داشت. 

امین متوسل زاده گفت: با تیم پاس همدان قرارداد داخلی بستم و به خاطر اینکه هنوز برگه تسویه حساب از باشگاه مقاومت دریافت نکردم قراردادم به صورت رسمی در هیات فوتبال همدان ثبت نشده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه فصل قبل با باشگاه مقاومت قرارداد یک ساله داشتم و قراردادم به پایان رسید بازیکن آزاد بودم و برای انتخاب تیم پاس بررسی زیادی نکردم.

متوسل زاده ادامه داد: وجود علیرضا منصوریان در تیم پاس تاثیر زیادی در انتخاب این تیم توسط من داشت و قبل از اینکه با پاس قرارداد بندم با منصوریان صحبت کردم و صحبتهای ایشان تاثیر زیادی در من برای انتخاب این تیم د اشت قرارداد من با باشگاه پاس یک ساله است و فردا صبح برای دریافت برگه تسویه حساب به باشگاه مقاومت می روم و سپس قرارداد رسمی با پاس منعقد می کنم.

وی در پایان گفت: مقداری از باشگاه مقاومت طلبکارم ولی تا کنون پرداختی های آقای جعفری خیلی خوب بوده و نسبت به گذشته بهتر شده بود فصل قبل فصل خوبی در مقاومت داشتم ولی ظرفیت فوتبال من خیلی بیشتر از این ها است شرایط مقاومت به گونه ای بود که من بیشتر از این نمی توانستم خود را نشان دهم امسال هم به امید خدا با یارگیری خوبی که تیم پاس در نقل و انتقالات انجام می دهد و حضور منصوریان موفق عمل می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد