طالب نسب : در لیگ نهم ناکامی های گذشته ام را جبران می کنم

اصغر طالب نسب که هنگام انتقال پاس به همدان با این تیم آمد بدلیل مشکلات شخصی نتوانست لیگ هفتم را در کنار پاس همدان سپری کند و به همین علت پس از گذشت چند هفته از بازیهای لیگ هفتم رضایت نامه خود را از باشگاه گرفته و عازم تیم شهرداری بندر عباس شد . 

طالب نسب که دو ساله با پاس قرارداد بسته بود در نیم فصل دوم لیگ هشتم به جمع پاسی ها اضافه شد و در مجموع هفت بازی در این نیم فصل برای تیم خود بازی کرد . 

در گفت و گوی کوتاهی که با وی انجام دادیم طالب نسب این حضور پر افت و خیز در پاس را به نوعی برای خود ناکامی دانست و در ادامه از انگیزه بالای خود برای حضور دوباره در پاس همدان و جبران ناکامی های شخصی اش در فوتبال سخن گفت . 

آیا در پاس همدان می مانید ؟ 

بله با مسئولین باشگاه به تؤافق نهایی رسیده ام و علاقه زیادی به ادامه حضور در پاس همدان دارم . 

این علاقه زیاد از کجا ناشی می شود ؟ 

پاس تیم بزرگی است بعلاوه دوست دارم لیگ نهم را طوری در کنار پاس همدان سپری کنم که ضمن مفید بودن برای تیمم ناکامی های گذشته ام را جبران کنم .  

منظورتان از ناکامی چیست ؟  

به عقیده خودم من بازیکن خوبی بودم اما این نظر مربی است که به بازیکن اعتماد کند یا نه بگوویچ به من اعتماد نداشت و بیش از 7 بازی به من میدان نداد این مسئله به عقیده من نوعی ناکامی برای یک بازیکن است .  

چگونه می خواهید این ناکامی را جبران کنید ؟  

تغییر سرمربی تیم به من این انگیزه را می دهد تا تمام توانایی هایم را به وی اثبات کنم و به حق واقعی ام دست پیدا کنم .  

اگر مربی تغییر نکرد ؟  

من هیچوقت به بگوویچ بی احترامی نکردم و همیشه به عقاید او احترام گذاشتم اگر مربی تغییر نکرد ضمن تلاش برای اثبات خودم به او باز هم به عقادش احترام خواهم گذاشت .  

آیا به تیم ملی فکر می کنید ؟ 

همه بازیکنان فوتبال به حضور در تیم ملی علاقه مندند من در برنامه هایم در ابتدا به مثمر ثمر بودن در پاس همدان و در نهایت مؤفقیت تیم و سپس به آماده کردن خودم برای حضور در تیم ملی فکر می کنم .  

در پایان :  

برای لیگ نهم همه تلاشم را بعنوان عضو کوچکی از تیم انجام می دهم که پاس در بهترین رتبه لیگ قرار بگیرد و مطمئنم با شرایط خوبی که در حال حاضر پاس همدان دارد این تیم می تواند در بین 5 تیم بر تر لیگ نهم قرار بگیرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد