مذاکره اولیایی با مربیان آلمانی/ اردوی همدانی ها در اروپا

مدیرعامل باشگاه پاس همدان از سفر خود به آلمان برای مذاکره با چند مربی واجد شرایط هدایت این تیم خبر داد و اعلام کرد، سرمربی جدید سبزپوشان همدانی ظرف یک هفته آینده معرفی خواهد شد. 

کاظم اولیایی ضمن بیان این مطلب افزود: طی سفری که به آلمان داشتم با مربیان مختلفی مذاکره کردم. پاسخگویی به این مربیان را منوط به طرح شرایط آنها در هیئت مدیره باشگاه کردم و اگر مدیران و کمیته فنی باشگاه صلاح بدانند با یک مربی که توانایی هدایت پاس را داشته باشد، توافق خواهیم کرد. در این مورد طی هفته جاری تصمیم گیری خواهیم کرد تا برنامه آماده سازی تیم هرچه زودتر آغاز شود.

مدیرعامل باشگاه پاس با اشاره به این موضوع که گفته می شود، احتمال دارد سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در فصل آینده یک مربی ایرانی باشد که درکنارش یک دستیار خارجی به کار گمارده می شود، گفت: این هم یک احتمال است که در هیئت مدیره بررسی خواهیم کرد و شاید تیم پاس فصل آینده بدین صورت اداره شد.

وی در ادامه از مطرح کردن نام مربیانی که با آنها مذاکره است، خودداری کرد و گفت: مربیانی که با آنها مذاکره کردم، افراد اسم و رسم داری نبودند. مربیان اروپایی که اسم و رسم دارند، پول  بالا هم می خواهند که ما این پول را نداریم. اگر در اروپا برای مربیان هزینه می کنند و پول‌های گزاف می دهند به همان اندازه هم درآمد دارند. در فوتبال ما اما درآمدزایی دست باشگاه‌ها نیست و زمینه کسب درآمد به هیچ عنوان مهیا نبوده و نیست. راه کسب درآمد برای ما مسدود است، اما مسیر هزینه بدون بازگشت هموار.

مدیرعامل باشگاه پاس با اشاره به این نکته که باشگاه متبوعش بصورت غیردولتی اداره می شود، افزود: من در سفری که به آلمان داشتم از چند کمپ تمرینی بازدید کردم. شرایط کمپ‌های آلمان به مراتب بهتر از دیگر کشورهاست و هزینه کمتری را متوجه ما می کند اما من به عنوان مدیرعامل باشگاه پاس برای پرداخت این هزینه باید دست به عصا راه بروم چرا که نه درآمدزایی داریم و نه از بخش خاصی بودجه باشگاه پرداخت می شود.

تیم فوتبال پاس همدان در فصل هشتم لیگ برتر با وینگو بگوویچ کروات به میدان رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد