منصوریان در آستانه سرمربیگری تیم فوتبال پاس همدان

علیرضا منصوریان کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه سرمربیگری تیم پاس همدان قرار دارد.

پس از عدم توافق اولیایی مدیرعامل پاس با وینگو بگوویچ سرمربی کروات این تیم، هم اینک محافل مختلف خبری از جانشینی منصوریان به عنوان سرمربی جدید پاس خبر می‌دهند.

پیشنهاد مالی بالای بگوویچ و مشکلاتی که وی با تنی چند از بازیکنان و کادر فنی پاس داشت نیز باعث شد باشگاه قید همکاری با این مربی کروات را بزند و وینگو به کشورش برگردد.

از سوی دیگر منصوریان که در فهرست چهار گزینه احتمالی سرمربیگری پاس همدان قرار دارد با توجه به ارتباط نزدیک با مسوولان باشگاه پاس شانس بیشتری برای حضور در این تیم دارد.

یکی از نزدیکان باشگاه پاس همدان در این‌باره گفت: این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشور قرار بود روز گذشته برای انجام مذاکرات نهایی به همدان سفر کند اما به دلیل بیماری همسرش در تهران ماندنی شد.

همچنین قرار است یک دستیار آلمانی همکار منصوریان در تیم فوتبال پاس شود و از این رو اولیایی ظرف چند روز آینده برای مذاکره نهایی با مربی مورد نظر به این کشور سفر می‌کند.

منصوریان قرار است بزودی با حضور در همدان فهرست بازیکنان مورد نظر خود را ارایه دهد تا فصل جدید را با قدرت آغاز کند.

البته مدیرعامل پاس همدان قطعی شدن حضور منصوریان در پاس را تایید نمی کند و می‌گوید: این مربی هم جزو گزینه‌های باشگاه است اما هنوز هیچ چیز معلوم نیست.

کاظم اولیایی بیان داشت: به طور حتم کادر فنی تیم پاس امسال مقتدرتر از فصل گذشته خواهد بود و سعی داریم بهترین ترکیب را انتخاب کنیم.

وی اضافه کرد: هدف پاس در لیگ نهم تثبیت جایگاه است و هیچ انتظاری برای قهرمانی در این دور از رقابت‌ها نداریم.

اولیایی در خصوص وضعیت وینگو بگوویچ گفت: بگوویچ عملکرد خوبی را در این دوسال در تیم پاس داشت اما شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توانیم با این مربی کرات ادامه همکاری داشته باشیم.

وی افزود: جوانگرایی و شناسایی استعدادهای بومی فوتبال استان مهمترین مزیت وینگو بگوویچ در دوران حضورش در همدان بود.

مدیرعامل باشگاه پاس در خصوص علیرضا منصوریان گفت: منصوریان جزو شاگردانم بوده و به لحاظ شخصیتی بسیار قابل احترام است و امیدوارم حالا که در عرصه مربیگری فعالیت دارد پیشرفت‌های خوبی در این راه داشته باشد.

تیم فوتبال پاس همدان امسال سومین سال حضورش در لیگ برتر کشور را تجربه می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد