اولیایی می‌رود، علی منصور می‌آید!؛ رونمایی از پاس مدل ۸۸

هگمتانه – میثم ناصرنژاد(دبیر سرویس ورزش): در گیر و دار فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور این روزها پاس نیز در صدر خبرهای داغ فوتبالی قرار گرفته است.  

وقتی می شنویم عمران زاده رفتنی شده، جواد شیرزاد همینطور و علوی هم می رود، این یعنی خانه تکانی گسترده در تیمی که سومین سال حضورش را پس از انتقال به همدان قرار است در لیگ برتر تجربه کند.

باشگاه پاس در روزهای اخیر کانون توجه هواداران پرشمار این تیم محبوب همدانی شده است. سرمربی چه کسی می شود، کادر فنی می ماند یا می روند، جانشینان شیرزاد و دیگر بازیکنان خروجی چه کسانی می شوند و دست آخر اینکه کاظم اولیایی اکنون چه تدابیری را در تفکر مدیریتی خود اندیشیده است.
این روزها شاید برخی دور نشینان پاس که نیم نگاهی به افول و نابسامان شدن این تیم دارند از اوضاع فعلی به هیجان آمده و دنبال فرصتی هستند تا تغییرات فعلی را بسان بهار خزان شده تعبیر کنند و این تمام لذتی است که در تفکرات مایوسانه و بیخردانه آنها نقش می بندد. مخصوصاً اینکه بشنوند سید کاظم اولیایی قرار است صندلی مدیرعاملی باشگاه را ترک کند!!
البته دلخوشی به اینکه اولیایی رفتنی است، حسرتی است که در دل های آنها سایه افکنده و بی شک این آرزو بر این عناصر ساده لوح عیب نیست!
واقعیت این است که اولیایی دیگر میلی به مدیرعاملی باشگاه ندارد اما نه به این خاطر که از فعالیت در این پست حساس مدیریتی خسته شده و یا پیشنهاد بهتری به او شده بلکه می خواهد با جایگزین کردن نیرویی جوان در این صندلی، نه تنها فضا را برای مدیر پروری در عرصه فوتبال استان فراهم سازد بلکه خود نیز با فراغ بال بیشتری به امور پشتیبانی باشگاه به لحاظ تولید و تامین منابع درآمدزا بپردازد همان اصلی که اولیایی بارها به آن تاکید داشته و آن را مهمترین بخش در سربلندی و تداوم موفقیت‌های یک باشگاه خصوصی در بلند مدت می داند.
اولیایی به خوبی می‌داند با گذشت سال های نه چندان دور باید این باشگاه به لحاظ تامین هزینه‌ها استقلال داشته باشد و از وابستگی به دستگاه دولتی خارج شود. قطعاً همین مساله است که او را وا داشته تا چند طرح بزرگ را در دستور کار خود و مهندسان مشاورش قرار دهد.
اولیایی این روزها در کنار بررسی چینش مهره های جدید برای کادر فنی تیمش به فکر مدیرعاملی جوان برای این باشگاه است.
نبود مدیری توانا در امر ورزش کار او را در این انتخاب سخت کرده است و نمی داند چطور می تواند به این خواسته خود تا پایان خردادماه جاری یعنی زمان پایان قراردادش به عنوان مدیرعاملی پاس جامه عمل بپوشاند.
اولیایی در نشست با اعضای مجمع باشگاه برنامه 15 ساله خود را به گونه‌ای ارائه کرده که برای انجام درست آن به اجبار باید از صندلی مدیرعامل جدا شود. البته این بدان معنا نیست که کاظم خان نخواهد امور تیمش را کنترل کند بلکه او متمایل به اهدافی به مراتب بزرگ تر از صندلی مسوولیت خود در حوزه مدیرعاملی می شود.
این اعمال تدبیر بدون شک به سود ورزش استان خواهد بود و روزی می رسد که فوتبال همدان همچون اصفهان و خوزستان قطب کشور شود.
اما این روزها رفت و آمدهای باشگاه پاس هم سوگلی اخبار ورزشی استان شده است.
خروج شیرزاد، علوی، صفا، اسماعیل نظر، احمدزاده و احتمالاً تنی چند از بازیکنان نیمکت نشین شاید این نگرانی را بوجود آورد که پاسی ها در لیگ نهم با چه مدلی و بر اساس چه معیارهایی در انتخاب بازیکنان جدید استارت می زند.
در مقابل یدا... اکبری، احمد جمشیدیان، سعید بیگی و چند تن از بازیکنان تیم هایی نظیر ملوان، پیام، برق و داماش نیز جزو ورودی های احتمالی تیم پاس به شمار می روند.
حضور علی اکبر پورمسلمی در ترکیب کادر فنی تیم پاس هم قطعی شده و این مدرس و مربی باتجربه فوتبال استان که دارای عالی ترین مدارک مربیگری فوتبال بین المللی است نیز به طور حتم امسال کمک رسان مفیدی در تیم پاس خواهد بود.
علیرضا منصوریان هم گزینه اصلی هدایت سبزپوشان محسوب می شود و این بازیکن سابق استقلال که فصل گذشته به عنوان مدیر آکادمی باشگاه آبی پوشان فعالیت داشت طی امروز، فردا برای عقد قرارداد رسمی به همدان می آید.
گویا قرار است که دستیار علی منصور پاسی ها از آلمان بیاید. اولیایی این روزها در حال آماده شدن برای سفر به کشور آلمان است تا با مربی مورد نظر پاسی ها که گفته می شود سابقه مربیگری در چند تیم مطرح بوندسلیگا را دارد، مذاکره کند. اولیایی سپس قرار است که به دو کشور هلند و ازبکستان سفر کند تا در حین مذاکره با چند بازیکن خارجی، در خصوص احداث اردوگاه ورزشی تیم پاس در همدان، از چند اردوگاه ورزشی تیم های مطرح اروپایی الگو برداری کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی 1388/03/11 ساعت 16:19

با سلام.
دوست عزیز وب زیبای شما را دیدم.اگر به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.
ما آماده تبادل لینک با شما هستیم.
اگر مایل هستید با ما تبادل لینک کنید،مارو با نام:
.:: تفریح و سرگرمی در اینجا ::.
لینک کنید و به ما اطلاع بدهید تا ما نیز شمارو لینک کنیم.
منتظر نظرات سازنده شما هستیم.
با تشکر

مهیار 1388/03/11 ساعت 19:02

سلام
مطالب خوبی دارید
تبادل لینک میکنید؟
شرایط بخوانید
http://www.tafrihi.ir/archives/000103.php
-------------
چندتا لینک معرفی میکنم
عکسهایی جالب وعجیب از خانه های به شکل های متفاوت
http://photo.tafrihi.com/House_Strang/
عکسی از یانگوم درحال تیراندازی
http://fun.tafrihi.com/2009/05/yangom_shooter_fun_tafrihi.php
عکسی تبلیغاتی از هیفا وهابی وپپسی
http://fun.tafrihi.com/2009/05/pic_hyfa_vahabi_pepsi_fun_tafrihi.php
چندتا عکس جالب فتوشاپی
http://fun.tafrihi.com/2009/05/001pic_fun_photoshop_tafrihi.php
بیوگرافی وزیر اعظم با بازی لی جاء یانگ
http://jumong.tafrihi.com/2009/05/pic_jumong__lee_jae_yong_tafrihi.php
اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com/
ترفندهای مخفی ویندوز و سخت افزار
http://www.tafrihi.com/?c=30
آموزش ارایشگری وزیبایی اندام
http://www.tafrihi.com/?c=25
دانلودبازیهای موبایل
http://www.tafrihi.com/?c=46
عکسهای شکیرا در مسابقات تنیس آزاد سونی اریکسون آمریکا
http://archive.tafrihi.com/2009/5/7.htm
--------
سایت ما کاملا تغییر کرد
www.tafrihi.com
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد