مربی تیم پاس: زیبایی فوتبال همین است

مربی تیم پاس همدان پس از باخت تیمش برابر راه آهن در چارچوب رقابت‌های جام حذفی گفت: زیبایی فوتبال به همین نتایج هاست.

مجتبی خورشیدی ضمن بیان این مطلب افزود: ما سه بازیکن اصلی و کلیدی خود را مقابل پرسپولیس ازدست دادیم و همین مساله باعث باخت ما در بازی برابر راه آهن بود.

وی افزود: چنانچه این ‪ ۳‬بازیکن را در خدمت داشتیم به طور حتم این نتیجه کسب شده در برابر راه آهن رقم نمی‌خورد.

مربی تیم پاس همدان افزود: تیم‌هایی چون پاس همدان مانند تیم‌های بزرگ آنقدر بازیکن حرفه‌ای دراختیار ندارند تا بتوانند به راحتی آنان را جایگزین بازیکنان مصدوم و کلیدی خود کنند، ضمن این که برنامه ریزی غیر اصولی لیگ هم یکی از عوامل شکست تیم ما بود.

خورشیدی در این رابطه گفت: تیم راه آهن برای ریکاوری ( بازسازی) ‪ ۷‬روز فرصت داشت این درحالی است که بازیکنان ما ‪ ۳‬روز قبل با تیم بزرگ پرسپولیس بازی سختی داشتند از این رو فرصت کافی برای آماده‌سازی آنان دراختیار نداشتیم.

مربی پاس همدان درخصوص دیدار این تیم در برابر راه آهن نیز گفت: بازیکنان راه آهن در دیدار برابر پاس همدان بادفاع‌های فشرده کار را برروی بازیکنان ما بسته بودند.

این درحالی بود که بازیکنان ما نیز در نیمه دوم بسیار احساسی بازی کرده و رو به توپ‌های بلند آوردند که با توجه به برخورداری تیم راه آهن از بازیکنان بلند قد در دفاع این کار بازیکنان پاس نتیجه نداد.

خورشیدی گفت: متاسفانه بازیکنان ما درنیمه دوم به صحبت‌های کادر فنی عمل نکردند و در نتیجه باعث شد این دیدار را واگذار کنیم .

تیم پاس همدان در رقابت‌های نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران روز پنجشنبه در ورزشگاه اکباتان مغلوب تیم راه آهن شهرری گردید.

تیم راه آهن این بازی را با نتیجه ‪ ۱‬بر صفر و با گل مجتبی زارعی به پایان رساند و راهی فینال جام حذفی باشگاههای کشور شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد